اوج یادگیری

معرفی بهترین منابع برای کنکور 96

اوج یادگیری

معرفی بهترین منابع برای کنکور 96

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

تهران تبریز همدان خراسان مشهد اردبیل

چهار شنبه سوری! (شعر طنز)

لحظه سال تحویل سال 96

تبریک عید نوروز به همکار سال 96

تبریک عید در تلگرام به رئیس

تبریک عکس به همکار سال نو 96

اس ام اس چهار شنبه سوری

کانال تلگرام عید و نوروز نود و شش

کانال تلگرام عید 96

کانال تلگرام برای نوروز

کانال تلگرام برای تبریک سال نود و شش

کانال برای نوروز

استیکر تبریک کانال تلگرام سال 96

عکس های فوت هاشمی رفسنجانی یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵!!

عکس های فوت هاشمی رفسنجانی |آیا راست میگن رفسنجانی مرده؟

شایعه مرگ و مردن رفسنجانی راست ؟صحت داره هاشمی مرده ؟

زمان مراسم تشییع پیکر علی اکبر هاشمی رفسنجانی کی و کجاست؟

زمان ترحیم و مراسم هاشمی رفسنجانی کجاست و کی قراره انجام بشه ؟

جزئیات فوت هاشمی رفسنجانی ؟|کی فوت شدند!

تصاویر بازیگران و هنرمندان و بزرگان کشور در مراسم هاشمی رفسنجانی

آیا 19 دی ماه هاشمی رفسنجانی از دنیا رفته؟

دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی حساب دیفرانسیل (ریاضی فیزیک) 11 دی 95

دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی ادبیات عرب (معارف) 11 دی 95

کلید امتحان نهایی زیست شناسی سوم شنبه 11 دی 1395

سوالات پاسخنامه امتحان نهایی دی 95 پیش دانشگاهی تجربی ریاضی

سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی دی 95 سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی

دانلود پاسخنامه سوالات امتحان نهایی فلسفه و منطق سوم شنبه 11 دی 1395

دانلود پاسخنامه ترم اول حسابان امتحان نهایی شنبه دی 95

دانلود پاسخ سوالات امتحان حسابان دی 95

جواب های تشریحی زیست شناسی سوم شنبه 11 دی 1395

پیام ولنتاین مخصئص برای عشقم 2016-2017

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۸ ق.ظ


تبریک ولنتاین, اس ام اس مخصوص روز ولنتاین



لینک کانال تلگرام مخصوص ولنتاین


بخاری روی شمعک، با پول توی قلک
تو سرمای زمستون، برات هدیه خریدم
تا که بگم عزیزم، شیرینی مثل پشمک
با دنیا نازو چشمک ، ولنتاینت مبارک …

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ Valentine ﺭﻭﺯ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ . . .
ﻣﻦ ﻧﻪ ﻋﺸﻘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ . . .
ﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﻧﻘﺎﺏ . . . !
پیشاپیش ﺭﻭﺯ ﺗﺌﺎﺗﺮ ﻣﺒﺎﺭﮎ ...

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

اگه ریا نباشه یکی از افتخاراتم اینه که
تا حالا کادوی ولنتاین از نزدیک ندیدم
اصن یه وعضیه...

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

از این فاصله حتی
بوی دوست داشتنت
عشق را به تماشا کشید
آنقدر بی‌ حساب و کتاب دوست دارمت
ترسم از این است
عشق قدغن شود
مگر می‌‌شود دوست داشتنت را پنهان کرد ..؟!
ولنتاین مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

اگر روزی دشمن پیدا کردی بدون در رسیدن به هدفت موفق بودی.اگر روزی تهدیدت کردن بدون در برابرت ناتوانند. اگر روزی خیانت دیدی بدون قیمتت بالاست. اگر روزی ترکت کردند بدون با تو بودن لیاقت میخواد

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

شک کرده‌ام
به صفحه دوم شناسنامه‌ ام شک کرده‌ام….!
این روزها دارم با کسی زندگی می‌کنم انگار ..!!
روزت مبارک عشقم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش : من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود
به امیدیکه تو فانوس شب من باشی
ولنتاین مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

valentine
v           victor of love
a                 adoring u
l                      love  u
e        every thing 4u
n                   need  u
t            thinking of u
i                     i miss u
n          nothing but u

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

رایجترین دروغ در روزهای قبل از ولنتاین!
عزیزم دوست داری چی بگیرم واست؟؟؟
عشقم همین که هستی بهترین کادو واسم!!!
حالا اگه واسش کادو نگیری پدر تو در میاره ها!!!

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند . عزیزم ولنتان مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

وقتی که اشتباهی پیش میآید ، وقتی که احساس ناراحتی میکنی
وقتی که اشک از چشمات سرازیر میشه همیشه 3 چیز را به خاطر بیار
من همیشه با توام
هنوز با توام
با تو خواهم ماند

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

ما دخترا اصن راضی به زحمت نیستیم

شما پسرا به زحمت بیفتین برای ولنتاین

.

.

.

الکی مثلا دخترا مادی گرا نیستن

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

دیروز دوس پسرم با یه خط دیگه امتحانم کرد

منم با افتخار تو این امتحان رد شدم :)

هیچی دگ ولنتاین ندارم امسال :|

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان

هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم

بی بهانه دوستت دارم

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

وای ولنتاین هم داره میرسه

به نظرتون چی بخرم واس عجقم که شوکه بشه ؟

.

.

.

الکی مثلا منم مخاطب خاص دارم

اس ام اس ولنتاین

sms valentine


ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩﺵ ﻣﻴﮕﻪ :

ﺷﻼﻡ ﻋﺸﻘﻢ ﺧﻮﻓﻲ ، ولنتاین میخوای ﺑﻼﻡ ﭼﻲ بخلی؟

پسره میگه : بسته آموزشی بالا بالا تا مثل آدم حرف بزنی!

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

خداشاهده بعد ولنتاین کسی بهم پیشنهاد بده!

جوری میزنمش که صداسگ بده

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

ولنتاین اعصاب ندارم هى بیاین بگین من و کادوم

من و عشقم

من و خرسم

من و شکلاتام

من و کوفت..

من و مرض..

از الان گفته باشم : بلاک

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

پسر است دیگر

از زور کادو ولنتاین ، دعوا راه می اندازد قهر میکند که ندهد

اما کور خونده است

دختر است دیگر ، می گیرد …

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

اینا که میگن ولنتاین و این مسخره بازی ها چیه

همونایی هستن که روز بعد از ولنتاین

چالش کادوی کی بهتره راه می‌ندازن

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم !

ولنتاین بر زخم زندگیم مبارک!

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

با تو از خاطره ها سرشارم

با تو تا آخر شب بیدارم

عشق من دست تو یعنی خورشید

گرمی دست تو را کم دارم

ولنتاینت مبارک گلم

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

دلم همچو آسمان پر از ابرهای بارانیست

ای کاش دلم امشب بگرید

شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند

عزیزم ولنتاین مبارک

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

ز تمام بودنی ها تو فقط از آن من باش

که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد

روز عشق مبارک

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست

جز نقش تو در صفحه دل نقش کسی نیست

ولنتاین مبارک

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم

اما به شرط اینکه مواظبش باشی

نه به خاطر اینکه قلب منه ، نه ، به خاطر اینکه تو توشی …

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

میدونی ولنتاین یعنی چی ؟

یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی

باید فقط به یه نفر دل ببنده

و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

ولنتاین و اینجا نیستم

جایی میرم که بوی خاطره رو میده

اشیاء همونجا هستن

این ماییم که گذشتیم

تبریک میگم به رد پای خاطراتم

اس ام اس ولنتاین

sms valentine

ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﻓﻘﻂ ﺭﻭﺯ ﻋﺎﺷﻘﺎ ﻧﯿﺴﺖ

ﺭﻭﺯ ﻫﻤﻪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﻮﻥ ﻫﺴﺘﻦ

ﻭ ﻣﺎ ﺩﻭﺳﺸﻮﻥ ﺩﺍﺭﯾﻢ…

ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﻣﺒﺎﺭﮎ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۲۸
  • ۳۹۰ نمایش
  • ADMIN ADMIN

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی