اوج یادگیری

معرفی بهترین منابع برای کنکور 96

اوج یادگیری

معرفی بهترین منابع برای کنکور 96

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

تهران تبریز همدان خراسان مشهد اردبیل

چهار شنبه سوری! (شعر طنز)

لحظه سال تحویل سال 96

تبریک عید نوروز به همکار سال 96

تبریک عید در تلگرام به رئیس

تبریک عکس به همکار سال نو 96

اس ام اس چهار شنبه سوری

کانال تلگرام عید و نوروز نود و شش

کانال تلگرام عید 96

کانال تلگرام برای نوروز

کانال تلگرام برای تبریک سال نود و شش

کانال برای نوروز

استیکر تبریک کانال تلگرام سال 96

عکس های فوت هاشمی رفسنجانی یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵!!

عکس های فوت هاشمی رفسنجانی |آیا راست میگن رفسنجانی مرده؟

شایعه مرگ و مردن رفسنجانی راست ؟صحت داره هاشمی مرده ؟

زمان مراسم تشییع پیکر علی اکبر هاشمی رفسنجانی کی و کجاست؟

زمان ترحیم و مراسم هاشمی رفسنجانی کجاست و کی قراره انجام بشه ؟

جزئیات فوت هاشمی رفسنجانی ؟|کی فوت شدند!

تصاویر بازیگران و هنرمندان و بزرگان کشور در مراسم هاشمی رفسنجانی

آیا 19 دی ماه هاشمی رفسنجانی از دنیا رفته؟

دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی حساب دیفرانسیل (ریاضی فیزیک) 11 دی 95

دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی ادبیات عرب (معارف) 11 دی 95

کلید امتحان نهایی زیست شناسی سوم شنبه 11 دی 1395

سوالات پاسخنامه امتحان نهایی دی 95 پیش دانشگاهی تجربی ریاضی

سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی دی 95 سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی

دانلود پاسخنامه سوالات امتحان نهایی فلسفه و منطق سوم شنبه 11 دی 1395

دانلود پاسخنامه ترم اول حسابان امتحان نهایی شنبه دی 95

دانلود پاسخ سوالات امتحان حسابان دی 95

جواب های تشریحی زیست شناسی سوم شنبه 11 دی 1395

کارنامه نهایی کنکور 95 کی میاد+چجوری انتقالی یا تغییر رشته بدیم یا تکمیل ظرفیت شرکت کنیم

کارنامه نهایی کنکور 95 کی میاد+چجوری انتقالی یا تغییر رشته بدیم یا تکمیل ظرفیت شرکت کنیم

کارنامه نهایی کنکور 95 کی میاد+چجوری انتقالی یا تغییر رشته بدیم یا تکمیل ظرفیت شرکت کنیم

کارنامه نهایی کنکور 95 کی میاد+چجوری انتقالی یا تغییر رشته بدیم یا تکمیل ظرفیت شرکت کنیم

کارنامه نهایی کنکور 95 کی میاد+چجوری انتقالی یا تغییر رشته بدیم یا تکمیل ظرفیت شرکت کنیم


ادامه مطلب




دانلود فیلم عربی کنکور گاج

کارنامه نهایی یا کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه کنکور 95 چهارشنبه 7 مهرماه منتشر می شود. هر ساله وقتی نتایج کنکور سراسری و به دنبال آن کارنامه نهایی یا کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه منتشر می شود عده ای شاد و خوشحال از نتایج اند و عده ای ناراحت و اندوهگین به دنبال راه فرار. عده ای مردود شده اند و عده ای از رشته محلی که در آن قبول شده اند احساس رضایت دارند. هر چند در مقاله انتخاب رشته کنکور سراسری به کرات توصیه کرده بودیم که انتخاب هایتان را صرفا بر اساس درجه علاقه مندی تان مرتب کنید نه شانس قبولی و یا سایر دلایل. ولی خب؛ باز عده ای بودند که الان قبول شده اند ولی از رشته محل قبولی خود رضایت کافی را ندارند و باید به سراغ کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه بروند. الان با دو دسته طرف هستیم. یکی افرادی که در یک رشته محل روزانه قبول شده اند و تمایلی به ثبت نام ندارند و از طرف دیگر نمی خواهند از کنکور سال بعد محروم شوند . اینگونه افراد می توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته دهند. . دسته بعدی افرادی هستند که از رشته محل قبولی خودشان رضایت ندارند و می خواهند در با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه به یکی از انتخاب های پایینی انتقالی بگیرند. که این این افراد هم می توانند درخواست بررسی انتخاب های پایینی خود را از طریق سیستم سازمان سنجش دهند.



کارنامه نهایی 95 | کارنامه سبز یا کارنامه نهایی چیست - ...

www.heyvagroup.com/showhelp/.../کارنامه-نهایی-(سبز)-چیست-و-چه-کاربردی-دارد.ht...
برای مشاوره تغییر رشته با استفاده از کارنامه نهایی (سبز ). از طریق ... کارنامه نهایی یا کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه کنکور 95 چهارشنبه 7 مهرماه منتشر می شود. هر ساله ...

شروع ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری 95 از ...

mastertest.ir/1395/06/زمان-ثبت‌-نام-تکمیل-ظرفیت-ارشد-95-96/
۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تکمیل ظرفیت که شرکت کنیم و قبول شیم، کی میریم سرکلاسها؟ ... اگه مقدوره جوابمو بدین چون واقعا سر دوراهی خدمت یا ارشد موندم، اینام هی ... میده و این کارنامه در سایت سازمان سنجش موجود هست به نام کارنامه نهایی ... این کارنامه سبز رو چطوری میشه ببینم؟ .... سلام ببخشید برای تکمیل ظرفیت میشه رشته هم تغییر داد ؟

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 94 | ...

mastertest.ir/1394/06/زمان-ثبت-نام-نتایج-تکمیل-ظرفیت-ارشد-94/
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلام : من امسال کنکور ارشد دولتی امتحان دادم ولی مجاز به انتخاب رشته نشدم… ... مشاور گرامی آیا در آذر ماه تکمیل ظرفیت یا تغییر رشته داریم ؟ ... میخواستن ببینم میتونم تکمیل ظرفیت شرکت کنم؟ ..... دفترچه تکمیل ظرفیت کی میاد مررررررررررررسی انشالله موفق باشید ..... مدرک نهایی هم مال دانشگاه مبدا هستش.

زمان اعلام تکمیل ظرفیت ازمون کارشناسی ارشد 95 - 96 | ...

mastertest.ir/1395/06/زمان-ثبت-نام-تکمیل-ظرفیت-ارشد-95-96/
۸ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سلام تکمیل ظرفیت آزاد سراسری ۹۵ کی اعلام میشه ؟ ... که دفترچه تکمیل ظرفیت نیومده از دانشگاه انصراف بدم و بعد توی تکمیل ظرفیت شرکت کنم.
۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - برای تغییر و اصلاح سهمیه ثبت نامی از چه طریقی باید اقدام کنیم؟ ... من یکی از داوطلبین کنکور هستم که نمی توانم کارنامه ام را در روی سایت ببینم چون ... می خواستم بدانم برای انتخاب رشته تراز مهمه یا رتبه؟ ... آیا انتقالی برای معلولین مجاز است یا نه؟ ..... آیا در انتخاب مجدد و تکمیل ظرفیت شرکت میتوانم بکنم یا خیر؟
اما نحوه تحلیل این کارنامه ها بستگی به اطلاعات و تجربه افراد شرکت کننده داشته ... عدد از این تعداد متناسب با رتبه خود می تواند در گزینش نهایی شما بسیار موثر باشد و در .... در صورتی که در کنکور ارشد 93در رشته های پیام نور یا غیرانتفاعی پذیرفته .... در زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوره مجازی را انتخاب کنیم و بعد قبول شویم ...

پاسخ های دکتر توکلی به سوالات کنکوری ها - باشگاه ...

www.yjc.ir/fa/news/4002676/پاسخ-های-دکتر-توکلی-به-سوالات-کنکوری-ها
چرا ما هنرستانی ها نمی توانیم در رشته تربیت دبیری تربیت معلم شرکت کنیم؟ جواب از ... آیا دفترچه سوالات زمین شناسی جدا است یا با سوالات اختصاصی داده می شود؟ ...... ایا میتوانم به رشته کاردانی نیمه متمرکز تغییر رشته بدم تا کنکور مجدد بدهم. محمد ..... ایا میشود کسی در کارنامه نهایی تربیت معلم که نیمه ی اول مهر ماه میاد قبول شود.

انتشار کارنامه نهایی کنکور ۷ مهر/ زمان اعلام نتیجه نیمه ...

www.mehrnews.com/.../انتشار-کارنامه-نهایی-کنکور-۷-مهر-زمان-اعلام-نتیجه-نیمه-مت...
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کارنامه علمی و نهایی داوطلبان کنکور سراسری ۹۵ حاوی رتبه و نمره کل ... آزمون سراسری سال 95 ... محل انجام آزمون عملی رشته تحصیلی نیمه متمرکز علوم ورزشی و یا انجام مراحل ... اعلام شده و ضوابط مندرج برای شرکت در مراحل مختلف گزینش اقدام کنند. ... میخواستم چی کار کنم تکمیل ظرفیت میشه دانشگاه و رشتم تغییر کنه؟

تکمیل ظرفیت چیست و به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ | خبرنامه ...

iusnews.ir/fa/news-details/.../تکمیل-ظرفیت-چیست-و-به-چه-کسانی-تعلق-می‌گیرد؟/
۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعد از اعلام شدن نتایج نهایی کنکور و ثبت نام دانشجویان و آغاز کلاس‌ها، زمان ... در تکمیل ظرفیت شرکت کنند، چه آنهایی که در انتخاب رشته اولیه قبول شده ... دانشجو و یا ثبت‌نام در رشته دانشگاه دیگر دارای ظرفیت خالی می‌شوند. ... تکمیل ظرفیت یا دانشجوی انتقالی؟ ... من در آزمون سراسری ارشد 95 نتایج اولیه مجاز نشدم.
۱ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کارنامه نهایی ( کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه )کنکور 95 روز چهارشنبه 7 مهرماه منتشر خواهد شد. ... های پایینی خودشان در انتخاب رشته ای که انجام دادند انتقالی بگیرند که این ... از افراد هستید که تنها می بایست به فکر و منتظر تکمیل ظرفیت باشید. ... که چطوری می شود از طریق اطلاعات کارنامه سبز (کارنامه نهایی یا کارنامه ...

مشاوره عمومی و تخصصی آزمون دکتری نیمه متمرکز سراسری و ...

phdtest.ir/مشاوره-عمومی-تخصصی-آزمون-کنکور-دکتری/
برای دوره پردیس هم باید در کنکور دکتری شرکت کنید و با بقیه متقاضی ها رقابت کنید. ..... ایاخود دانشگاه انتخاب واحد می کنه یا دوباره باید ثبت نام کنیم ومصاحبه بدیم؟ ... در آزمون دکتری امسال دعوت به مصاحبه شدم اما در نتیجه نهایی متاسفانه قبول نشدم رشته ام ادبیات .... ۱٫ زمان تکمیل ظرفیت ۹۵ دکتری دانشگاه آزاد دقیقا کی می باشد؟

پاسخ به سوالات متداول شما پیرامون کنکور ارشد - کنکور

konkur.in › کارشناسی ارشد › مشاوره دانشجویی
7 مهر 1395. جزئیات تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 95 / آغاز انتخاب رشته از 13 مهر 95. 6 مهر 1395 ..... من این رشته رو ادامه بدم یا اینکه دوباره کنکور 90 شرکت کنم ؟ارشد چه ...
۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرنامه دانشجویان ایران: بعد از اعلام شدن نتایج نهایی کنکور و ثبت نام ... در تکمیل ظرفیت شرکت کنند، چه آنهایی که در انتخاب رشته اولیه قبول شده ... تکمیل ظرفیت یا دانشجوی انتقالی؟ .... ببخشید تکمیل ظرفیت آزمون دکترا سراسری کی اعلام میشه؟ ... ایا میتوانم در تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد ارشد 95 ثبت نام کنم

خبرگزاری آریا - زمان اعلام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 95

www.aryanews.com/NewsFeed/.../زمان-اعلام-تکمیل-ظرفیت-کارشناسی-ارشد-95
۸ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - الان واسه تکمیل ظرفیت میتونم غیر انتفاعی رو هم شرکت کنم؟ ... من تو کارنامه نهایی رتبم با آخرین رتبه مجاز خیلی فاصله داره آیا شانس ... یا بهتر بگم انتقالی نمیدن دوست عزیز حالا تکمیل ظرفیت شرکت .... تکمیل ظرفیت و اینکه چجوری انتخاب کنم حتما یکیشو قبول شم ندارم لطفا راهنماییم کنید ... جوابش کی میاد؟
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شرایط انتقالی و تغییررشته را هم لطفا ذکر کنید. ... سلام برای قبولی mba دانشگاه شریف یا تهران حداقل چه رتبه ای لازمه؟ ... کنم باید برای شرکت در تکمیل ظرفیت حتما دانشگاهی الان قبول شدم ثبت نام کنم یا نیازی نیست؟ .... سه تا سوال داشتم آیا برای سال اینده یعنی کنکور 95 دانشگاه شریف ظرفیت صد و ده تای ...

انتخاب رشته کنکور سراسری سال 95 آغاز شد / تمدید مهلت ...

pnuna.com/1395/05/آغاز-انتخاب-رشته-کنکور-سراسری-سال-95.html
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پیام نورنا : داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کنکور سراسری 95 می تواند از ساعت 17 امروز ... اما به رشته زبان و ادبیات فارسی علاقه داره میتونه توی پیام نور تغییر رشته بده از حسابداری ... میشه بعداز ۳۱ مردادماه دوباره اصلاح کنیم انتخاب رشتمونو اصلاحیش کی میاد ... زمان تکمیل ظرفیت یا انتخاب رشته مجدد کی هستش؟
۱۰ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 2) از طریق کنکور سراسری بصورت بورس در رشته های علوم ریاضی ، تجربی و انسانی: ... یا با پوشش خاص این دوره (لباس های فرم خاکی تیره) و تحت ضوابط نظامی ... در سال گذشته (87) دانشگاه امام حسین به 2 دانشگاه تغییر پیدا کرد: .... ممنون میشم جواب بدید. .... اگر تکمیل ظرفیت شرکت کنم احتمال دارد که 5 ترمه شوم؟
زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد مشخص شد .... انتشار دفترچه اصلاحات و ظرفیت‌های جدید کنکور از عصر امروز ... اعلام نتایج نهایی کنکور در ۳۱ شهریور/شانس قبولی در ریاضی و انسانی ... اعلام اسامی پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال 95 / زمان آغاز انتخاب رشته ... تصحیح ایرادات آزمون کارشناسی‌ ارشد پزشکی و انتشار کارنامه جدید ...

|پرسش و پاسخ هدایت تحصیلی|

response.blogfa.com/category/4
یا صبر کرد تا دیپلم اخذ شود و اطلاعات سوابق تحصیلی وارد سامانه سوابق ... موضوعات مرتبط: پیش دانشگاهی، شاخه کاردانش، تغییر رشته، ادامه تحصیل در دانشگاه، .... ولی در مدارس از راه دور و داوطلب آزاد نیاز به شرکت در امتحان تغییر رشته پیش دانشگاهی ..... تبصره3- انتقال دانش آموزان و داوطلبان آزاد سال آخر متوسطه پس از امتحانات نهایی ...

دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان های سمپاد در سال تحصیلی ...

tizland.ir/.../دستورالعمل-آزمون-ورودی-دبیرستان-های-سمپاد-در-سال-تحصیلی-95-94-ا...
دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان های دوره اول متوسطه (( پایه هفتم))و رشته ... کسب 75درصد رتبه های اول تا دهم کنکور توسط دانش آموزان مدارس سمپاد ... سلام من امسال به دلایلی نتونستم امتحانی ورودی نهم به دهم تیزهوشان بدم ایا ..... دانش آموزان نمونه باید در آزمون تیزهوشان یا همان آزمون تکمیل ظرفیت شرکت کنند. ..... ازمون کی برگزار میشه.

مـبـاحـث عـــمـــومـــی مـرتــبــط با تــغــیـــیـــر رشـــتــــه ...

forum.p30world.com › ... › علم و آموزش › آموزش عالی › انتخاب رشته و دانشگاه
۱۶ آذر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - 100+پست - ‏100+ نویسندگان
میخواستم راه و روشی پیدا کنم که بیاد به معماری به فکر انصراف رشته افتاد که مدیر ... در غیر این صورت شخص باید انصراف بده و دوباره در کنکور شرکت کنه. .... من مکانیک سیالات قبول شدم میخواستم ببینم میتونم برم جامدات یا نه؟ .... کسی میتونه یه کم توضیح بده و بگه چه جوری میشه در دانشگاه تغییر رشته داد.
لازم است مدرسه با تکمیل فرم درخواست تغییر رشته دانش آموز، برنامه ی امتحانی ..... یعنی من اجازه اینا دارم که هم در دروس تغییر رشته شرکت کنم و هم دروسی که تجدید شدم .... اولا؛ باید از درس های سخت رشته ریاضی در امتحان نهایی نمره بالایی بگیرید که به ..... می خواستم بدونم واسه پیش دانشگاهی ریا ضی بخونم بعد کنکور هنر بدم بهتره یا ...

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 95 | 3گام

3gaam.com › اطلاعیه‌های ویژه › انتخاب رشته کارشناسی ارشد 95
شهریه دوره نوبت دوم یا شبانه: در این حالت از شما شهریه ثابت و متغیر دریافت خواهد شد که در .... سلام من امروز کارنامه ارشدمو گرفتم اما نمیدونم چطوری باید ترازمو محاسبه ..... آیا میتونم از مجموعه ی حقوق (1126) ( کد ضریب 1) شرکت کنم یا تو رشته های دیگه ... سلام خسته نباشید من رتبه 1500اوردم در کنکور کارشناسی ارشد شانس قبولی دارم؟

روان آموز | جزئیات ثبت نام آزمون ارشد 94

ravanamooz.ir/جزئیات-ثبت-نام-آزمون-ارشد-94/
۱۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون ‌سال ۱۳۹۴، منحصراً به روش ذیل امکان پذیر ... بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ ... بینی شده آزمون تحصیلات تکمیل ۱۳۹۴ در روزهای چهارشنبه ،پنجشنبه و ... نکات مشاوره ای کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی .... سلام میشه جواب بدید؟ ... دکتری سراسری 95 ...

مشاوره انتخاب رشته 93 :: بهار توبه شکن

saneei.blog.ir/1393/05/15/courseselection(29)
۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پ ن2: کسانی که اصلا مجاز به انتخاب رشته نشدند و یا اصلا کنکور قبول ..... در دانشگاه آزاد دقیقا معلوم و مشخص نکرده چجوری ظرفیت رشته ها .... خب اگه نرن میمونه برا تکمیل ظرفیت دیگه! .... تو سایت گفته دهه اول مهر کارنامه نهایی (کارنامه سبز میاد) میتونی رشته هایی ...... ایا میتوانم برای کنکور سراسری 95 شرکت کنم؟
۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لطفا بپرسید جزئیات طرح ترمیم معدل نهایی که به تازگی تصویب شد ... که می توانم دوباره به قصد دیپلم تجربی،،امتحان نهایی ها رو شرکت کنم؟ ... کسی که قصد شرکت در رشته غیر همنام دیپلم دارد یا بابد تغییر رشته ... متولدین سال 76 در سال 95 هم می توانند در آزمون کنکور شرکت کنند. ..... ممنون میشم اگه پاسخ بدید.

جزییات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی

pnunews.com/2392/جزییات-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه/
۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به اطلاع کلیه داوطلبانی متقاضی ثبت نام وانتخاب رشته برای شرکت ... الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۵۰ .... اگه نه می دونید تاریخ آزمون کارشناسی فراگیر پیام نور کی هست؟ .... من الان دانشجوی فیزیک هستم آیا الان میشه انصراف بدم تو دانشگاهای پیام نور یا غیر انتفاعی شرکت کنم.

ترمیم معدل فارغ التحصیلان برای کنکور 1395 - جستجوی ...

rotbesazan.ir/...کنکور...کنکور/ترمیم-معدل-فارغ-التحصیلان-برای-کنکور-1395/?...
من در امتحان نهایی شهریور ماه ترمیم معدل شرکت کرده ام آیا نتیجه آن برای کنکور 95 تاثیر ... برای دیدن همه رتبه ها و درصد ها در همه رشته های مختلف انسانی به قسمت کارنامه های ... کنم اول اینکه نمی دونم تاثیر معدل در کنکور 96 همچنان مثبت هستش یا تغییر میکنه. .... 95 شامل من میشه ومن میتونم تو شهریور ماه امتحان بدم یا سال بعد باید امتحان بدم

مهلت ثبت نام متقاضیان مهمانی و انتقال دانشجویی تا آخر ...

www.khouznews.ir/.../مهلت-ثبت-نام-متقاضیان-مهمانی-و-انتقال-دانشجویی-تا-آخر-ارد...
با توجه به ظرفیت محدود دانشگاه ها برای پذیرش دانشجوی انتقالی و مهمان، چنانچه تقاضا ... بذرافشان توضیح داد: آن دسته از دانشجویانی که متقاضی انتقال یا مهمانی در ترم مهرماه 90 ... یا مهمانی متقاضیان است اظهار داشت: با نهایی شدن موافقت مهمانی یا انتقالی، ..... من در رشته بازرگانی سمنان روزانه درس می خوانم برای تغییر رشته به حسابداری ...

اعلام نتایج آزمون دکتری 92 • تغییر رشته و انتقال دانشجویان ...

www.phdazmoon.net › اخبار آزمون دکتری › آزمون دکتری نیمه متمرکز سراسری
زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 95 از 10 مهر زودتر نخواهد بود ... این کارنامه، بر اساس معدل های اعلام شده توسط داوطلب در تقاضانامه اینترنتی و یا اصلاحات ... مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: نظر به اینکه تغییر رشته، تغییر گرایش و ... تا پایان خدمت دوره ضرورت مجاز به شرکت در آزمون و تحصیل در دانشگاه نمی‌باشند.

اعلام شهریه دوره های مختلف کارشناسی ارشد | کدینگ تئوری ...

pourshafi.com/آغاز-ثبت-نام-آزمون-ielts-در-رشت-شیراز-و-کرما/
۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار مهر، دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۳ ..... میشه راهنمایی کنید که ازاد رو ادامه بدم یا برم غیر انتفاعی؟ .... ۵-اگر ترم اول را ثبت نام کنم و بخوانم برای کنکور و دانشگاه بهتری ..... سلام انتقالی خبری نیست اما بنظرم برید ... اگر تکمیل ظرفیت قبول نشدم، کلا شانس این قبولی ارشد از بین میره و ...

شیمانا :: شبکه یکپارچه مراکز آنلاین ایران

www.shimana.ir/htdocs/main/panel.php?page=79&sr=showfaq
در کارنامه ی نهایی کنکور رتبه اخرین نفر قبولی 142 بوده من شدم 143 . ... و سوال دیگه اینکه ثبت نام کنم یا منتظر تکمیل ظرفیت بمونم؟ ... وتاریخش کی روسایت میاد یعنی تا این ماه اعلام میشه یا برای نیمه دوم میمونه ؟ ... من کاردانی ب کارشناسی رشته ی طراحی ودوخت شرکت کردم اما قبول نشدم. ... ببخشید شماره تماس خودتان را میشه بدید؟
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نظراتی که حاوی ادعا یا عبارتی درباره اشخاص حقیقی، حقوقی و . ... علوم تحقیقات قبول بشه چجوری میتونه انتقالی بگیره تهران جنوب؟ ...... سلام دوستان - کسی میدونه زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کی هست؟ ... میخوام گرایشمو تغییر بدم. ... من که آزاد شرکت نکردم میتونم تو بدون کنکور شرکت کنم و آیا مدرک بدون ...

نتایج کنکور ارشد رشته پزشکی سال 1395 چندم تیر کی ...

day95.rozblog.com/.../نتایج-کنکور-ارشد-رشته-پزشکی-سال-1395-چندم-تیر-کی-ا...
۴ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان اعلام نتایج کنکور ارشد 95 | مسترتست؛ وب سایت . .... دولتی بخونم،برای کنکور دادن باید حتما انصراف بدم یا بعد از نتایج هم .... من میتونم برای ارشد به تخصص ارتوپدی در رشته پزشکی شرکت کنم؟ .... زمان اعلام نتایج آزمون ارشد پزشکی تغییر کرد . ... سلام ببخشید نتایج تکمیل ظرفیت ارشد چندم اعلام میشه .

مشاوره

eghtesad.mahanportal.ir/
به نظرتون روزانه محض یا انرژی دانشگاه های شریف ،تهران،علامه ،بهشتی،تربیت مدرس ،الزهرا،چنددرصد قبولی داخل این دوگرایش دارم و بهتره چجوری انتخاب رشته کنم؟ ..... هستم و برای کنکور ارشد تغییر رشته دادم ومیخوام رشته اقتصاد شرکت کنم تاحالا خرد رو .... اصفهان قبول شدم اما نمیتونم برم و اینکه نتایج تکمیل ظرفیت معمولا کی میاد؟

انتخاب رشته کنکور سراسری سال 95 آغاز شد | دانشگاه پیام ...

pnutabriz.ir/link/2524_انتخاب-رشته-کنکور-سراسری-سال-95-آغاز-شد
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پیام نورنا : داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کنکور سراسری 95 می تواند از ساعت ... انتشار کارنامه نهایی کنکور 7 مهر/ زمان اعلام نتیجه نیمه متمرکزها ... اما به رشته زبان و ادبیات فارسی علاقه داره میتونه توی پیام نور تغییر ... سلام دقیقا جواب انتخاب رشته کی میاد ... زمان تکمیل ظرفیت یا انتخاب رشته مجدد کی هستش؟

راه های تماس با سازمان سنجش - شیمانا

www.shimanaa.com/main/article.php?pid=4603
۳ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مسایل مربوط به آزمون های آزمایشی, شرکت تعاونی خدمات آموزشی, تهران؛ ص. ... ببخشید اگر کسی تا حالا موفق به ثبت نام در کنکور سراسری95 نشده باشد. ... من در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سال ۹۴ شرکت کردم برا تغییر رشته در .... زده باس ۹۲ باشه باید برم اداره اموزش پرورش یا نه تو سایت سنجش درخواست بدم؟

من و پیام نور

pnureg.blogfa.com/
یک ترم دیگه باید برداره و براش ترم حساب میشه یا اینکه می تونه معرفی به ... خب حالا اگر من تو امتحان مبانی غیبت کنم چه اتفاقی میفته؟ ... تا کی میتونم اونجا درس بخونم! ... چون ممکنه بدون واریز شهریه جلسه پایان ترمو بتونن شرکت کنن لذا پول شهریه رو ... و راه دیگه اینه که شما تغییر رشته توام با انتقال بدین که این شرطا رو داره( ...

آزمون تیزهوشان 95-96 + سوالات - مهر شفق

shafaghedu.com › اخبار آموزشی › اخبار تیزهوشان و نمونه دولتی
۱۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آزمون تیزهوشان 95-96 ضوابط و شرایط ثبت نام در آزمون استعدادهای ... تبصره ۲: ضوابط ثبت نام و شرکت دانش آموزان پایه نهم مدارس استعدادهای .... مهلت آزکون تیزهوشان ششمی ها کی است برای ثبت نام باید چه کنیم ... لطفا ظرفیت ها رو افزایش بدید یا ترازی رو ملاک قرار بدید ... ثبت نام نمونه دولتی چطوری انجام میشه ؟

کنکور کارشناسی ارشد 94 :: انجمن تخصصی مهندسی علوم آب

waterse.ir/1393/11/18/تخمین-رتبه-کنکور-کارشناسی-ارشد-94
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 4_اگه ثبت نام نکنم میتونم واسه کنکور دوباره شرکت کنم؟ 5_با رتبه 299واسه تکمیل ظرفیت احتمالش چقده که واسه رازی یا بوعلی یا .... تو کد رشته ساری و رشت هم کدوم 4 نفر تو گرایش منابع آب میگیرن. .... هواشناسی تهران و نفر چهرام هواشناسی الویت اول بزنن تهران کی قبول میشه؟ ..... ممنون میشم جواب سوالم رو بدید.

اولین سامانه پرسش پاسخ کنکوری - کنکور من

mykonkoor.ir › خدمات کنکور سراسری
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۳_از راه کنکور تجربی یا هنر راهی به رشته تاریخ یا باستان شناسی هست؟ ..... زیاد تغییر نکرده. ... امکان قبولی تو رشته پرستاری تو دانشگاه ازاد تکمیل ظرفیت واسم هست ؟ .... بنظر میاد شانستون برای رشته های برتر کم باشه اما تمام دانشگاههای ..... لطفا بهم بگید چجوری و با کدوم درس ها شروع کنم چند ساعت واسه کنکور ...

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 95 | ریاضی 100

riazi100.ir › اطلاعات کنکوری › تاریخ برگزاری +اعلام نتایج
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر خواستید غیر از ریاضی یا تجربی یا انسانی، هنر یا زبان یا هردو را شرکت کنید برای هرکدوم یه کارت ۱۵۰۰۰ جدا بگیرید. در ضمن اگرمیخواهید ...
آزمون کارشناسی ارشد, آموزش محور پژوهش محور, آموزش محور یا پژوهش محور, انتقال ... راه حلی برای این موضوع هست و من چطور و کی میتونم شیوه درسیمو به پژوهش محور تغییر بدم ؟ .... با سلام،من در رشته روان شناسی تربیتی فراگیر پیام نور به شیوه ی آموزشی ..... درصورت قبولی در تکمیل ظرفیت آیا شهریه دانشگاه قبلی را باید پرداخت کنم؟

سایت جامع آموزشی خوارزمی

www.kharazmi.sch.ir/index.php?show=message&numshow=all&howshow=r
عدد 111 به این معنا است که شما در یکی از رشته های ستاره دار ، بومی یا رشته های دبیری ... 2- کسب نمره یک رشته در کارنامه نهایی انتخاب رشته ( حتی اگر بعد از رشته ای که قبول .... در مرحله صدور کارت کنکور 95، ابتدا مندرجات موجود در کارت ورود به جلسه آزمون را به .... حتماً در روزهای 23 تا 29 مهر ماه در مرحله تکمیل ظرفیت هم شرکت کنید .

با سلام.برای تثبیت خوانده ها و تسلط چگونه باید درس بخوانم ...

www.tebyan.net/newindex.aspx/post/6087/footnt01.htm//newindex.aspx?...
۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - برای شروع یک درس چگونه باید خواندن را اغاز کنم مثلا عمیق بخوانم یا خیر؟ تست را کی بزنم؟ ... کنکور ارشد خیلی انگیزه دارم که حتما اصفهان رشته ارشد کودکان قبول شم. ... مطالعه منظم داشته باشید و پیوسته برنامه درس خواندنتان را تغییر ندهید. .... نام نکنه یا اگر ثبت نام هم کرد امکان انصراف و شرکت در تکمیل ظرفیت ...

شروع ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نیرو / پذیرش 660 نفر در ...

barghnews.com/.../شروع-ثبت-نام-آزمون-استخدامی-وزارت-نیرو-پذیرش-660-نفر-در-...
اعلام رسمی زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال 95 ...... سلام خسته نباشین چی شد معلوم شد جوابها کی میاد یا اونم بستگی به توافق هسته‌ای داره اخه امروز همه چیز .... دوسوال دارم لطفاجواب بدید ...... نمیدونم چطوری برم اداره برق یا اینکه با پیمانکاران کار کنم . ... انتقالی بین شرکت های برقی یا آبی راحت تره تا بین آب و برق با هم
۲۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلام سوالم این هست که سهمیه نمرات نهایی 93 در کنکور 94 چند درصد است؟ ... میخواستم بپرسم برای رشته مامایی یا علوم آزمایشگاهی دانشگاه شاهد چه رتبه ای ... الان قصد انصراف دارم و میخوام تو کنکور ۱۳۹۴ شرکت کنم چون هدفم ..... سلام زمان ثبتنام تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد برای سال93 کی هست اصن تکمیل ظرفیت داره؟
جهت مشاهده نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ناپیوسته سال 89 بر روی ...... خواهش میکنم اگه اطلاعی در مورد نحوه تغییر رشته و هزینه ها دارید به ایمیلم بفرستید یا همین جا جوابم را بدید. .... میشه بگید نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد کی میاد؟ ... من امسال کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته شرکت کردم و قبول شدم و ...

تغییرات دقیق منابع کنکور سال 95 (تغییرات کتب درسی) ...

www.fera.ir/29530/تغییرات-دقیق-منابع-کنکور-سال-95-تغییرات.html
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تغییرات دقیق منابع کنکور سال 95 (تغییرات کتب درسی) رشته ... دوست دارین بدونین که امسال طراحان کنکور چجوری برای طراحی تست ها تغییر تاکتیک میدن؟ .... سلام من دیپلم ریاضی ۸۳ هستم تصمیم گرفتم کنکور۹۵ تجربی شرکت کنم .... خواستم ببینم برای کنکور ۹۵ باید کتاب های کمکدرسیمو عوض کنم یا نه ؟

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد - زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ...

www.searchmanager.ir/dscftmtsarvndnsdcacydtnsdqnsnjnvcrctdndf.html
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتایج پذیرفته شدگان نهایی کد رشته های امتحانی تکمیل ظرفیت و ..... مشاور گرامی آیا در آذر ماه تکمیل ظرفیت یا تغییر رشته داریم ؟ .... خواهش میکنم جوابمو بدید. .... مشاور ، اطلاع ندارید کی دفترچه تکمیل ظرفیت میاد قرار شد امروز بیاد پس چی شد ؟ ... ایا میتونم کنکور امسال شرکت کنم واگه قبول شدم شبانشو برم.
معرفی رشته های تحصیلی مختلف و بازارکار آنها جهت انتخاب رشته کنکور95 · سایت ... است که با ساخت علائم و نشانه‌ها‌ در هواپیماها، جاده‌ها و هتل‌ها، پیام‌ها را سریعتر انتقال می‌دهد. ... گرافیک یا ارتباط تصویری حیطه‌ای از هنرهای تجسمی است که دارای کاربردهای متنوع ..... تغییر رشتع بدم یا ن باید انصراف بدم بعد کنکور گرافیک شرکت کنم.

آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها سال 95 | استخدام

www.estekhtam.com/آخرین-تغییرات-خدمت-سربازی-و-معافیت-ها-س/
۱ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... کار را بعد از تکنسینی بزنند و بلافاصله با شرکت در آزمونهای مقاطع بالاتر ادامه ... موضوع هستیم که کار را در کنار تحصیل بعنوان یک مرحله حساب کنیم و بعد از آن ... معافیت از خدمت، طرح جریمه مشمولان غایب یا اعزام به سربازی اقدام کنند. ..... تابناک: با اعلام نتایج کنکور برخی از داوطلبان امکان قبولی در رشته مورد ...

نتایج جابجایی دانشگاه آزاد اعلام شد | خبرآموز - news - یادآموز

news.yadamooz.ir › اخبار آزمون کارشناسی ارشد › آزمون ارشد دانشگاه آزاد
سوالات کارشناسی ارشد 94 دانلود سوالات ارشد 94 همه رشته ها کاملا رایگان .... کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 95 / آخرین مهلت ثبت نام ... نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دولتی کی اعلام میشن؟ ... بله می تونی شرکت کنی ... خوراسگان میخواستم ببینم میشه الان درخواست جابجایی بدم انتقال دایم بشم خوراسگان یا علوم تحقیقات اصفهان؟
وی گفت: آزمون نهایی آموزشگاه‌های رانندگی برای صدور گواهینامه‌ توسط افسران .... من تو تهران ثبت نام کرده بودم و تو همه ی کلاسا(عملی و فنی و آیین نامه ) شرکت کردم و امتحان ..... سلام گواهینامه پایه سوم ده ساله دارم ایا میتونم برای پایه یکم ثبت نام کنم یا باید ..... خواهش میکنم سن گواهینامه رو از 18 مثل انگلستان به 16 انتقال بدید باتشکر.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد - زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ...

www.modirsearch.ir/dscmtmtsardtdsnxtdcvndnsdcacyrctdndf.html
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتایج پذیرفته شدگان نهایی کد رشته های امتحانی تکمیل ظرفیت و ظرفیت های ...9 سپتامبر 2015 . .... مشاور گرامی آیا در آذر ماه تکمیل ظرفیت یا تغییر رشته داریم ؟ ..... مشاور ، اطلاع ندارید کی دفترچه تکمیل ظرفیت میاد قرار شد امروز بیاد پس چی شد ؟ ... ایا میتونم کنکور امسال شرکت کنم واگه قبول شدم شبانشو برم.

معرفی شغل تکنسین اتاق عمل - مسیر ایرانی

iranianpath.com/.../شغل-تکنسین-اتاق-عمل-درآمد-بازارکار-حقوق-استخدام-شرح-وظایف...
فارغ التحصیلان رشته اتاق عمل می توانند وارد این شغل شوند. ..... مثل همون تکنسین اتاق عمله یا سر عمل های تخصصی تری میره و کارش متفاوت میشه با .... کنکور دادم و دانشگاه علمی کاربردی خاتم النبیا - تجهیزات پزشکی - تجهیزات ... شده ام توی تکمیل ظرفیت سراسری رشته ی اتاق عمل به صورت کاردانی گفته شده! ..... از کی اغاز شده است؟

روش جمع بندی زیگوراتی کنکور - مشاوره کنکور رایگان

alirezael.loxblog.ir/cat/5/0/کنکوری%20باهوش.htm
آیا برای تغییر رشته و تغییر دیپلم نیز می توان از امتحان مجدد دیپلم استفاده کرد ؟ ... منطقی وجود دارد که همزمان با پروسه حساس جمع بندی در امتحانات ترمیم معدل شرکت کنیم ؟ ... حــالا چطوری میشه هم تا روزهای نزدیک به کنکور هم خواند و هم جمع بندی کرد ؟ .... خودت تصمیم بگیر وقتی جواب کنکور اومد اشک از روی شوق مادرت و ببینی یا از روی ...

تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 92 93 مهلت ثبت نام و - آخرین اخبار ...

www.zamoune.com › اخبار آزمون کارشناسی ارشد › آزمون ارشد دانشگاه آزاد
مرکز آزمون دانشگاه آزاد : دانشجویانی که در تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 92 ثبت نام می ... زبان عمومی و استعداد تحصیلی در کنکور دکتری 95 ..... جواب اسکیس کی میاد ؟ ... اگه من مثلا کیش یا هر واحد دیگه رو انتخاب کنم و قبول شم میتونم با تهران شمال جا به جا .... و گفتن تغییر وجود نداره و باید برای هر رشته ای نمره و کارنامه آزمون داشته باشی و ...
۱۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چرا پاداش آخر خدمت یک بازنشسته ی فرهنگی باید یک دوم یا یک سوم ..... نمیدانم معلمان کشور ما تا کی میخواهند بیجا و غیر منطقی اعتراض کنند؟ ...... میره ولی در آموزش و پرورش همچین خبری نیست،رشته بنده و امثال من کاملاً به آموزش و پرورش میخوره. .... پایمان می شکست وهرگز در کنکور شرکت نمی کردیم ومی رفتیم توی یه ...

تراز رشته روانشناسی ارشد - اعلام کد رشته محل های جدید ...

www.adminsearch.ir/qncdscmfcnrnsncdtctdqvndnsdcacyrctcjsq.html
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتایج سال گذشته و اطلاعات کارنامه کارشناسی ارشد روانشناسی1 | 3گام. .... میتونم اونجا ثبت نام کنم وبخونم بعد تو بهمن تکمیل ظرفیت شرکت کنم ... ضمن اینکه بعد از گذروندن یه ترم هم میتونی درخواست تغییر گرایش به گرایش مورد .... پاس کنم سال بعد دوباره کنکور بدم و علوم تحقیقات قبول شم می تونم برم یا اینکه ...

نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
۱۳ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در یک .... بگذارید بعد یه تیکه سیب زمینی بهش بدید و بعد بپرسید که چی بود .... و یا مثلاً تخم‌مرغ‌ تبدیل‌ به‌ جوجه‌ میگردد و تخم‌ ملخ‌ و مورچه‌ به‌ صورت‌ نوزاد ..... به آمار 2006 نگاه می کنیم: تا همین دو سال پیش مردم کانادا و هلند 6 برابر ما ...... پرشیا" از کی "ایران" شد؟
مقصر در زمان تصادف از بیمه شخص ثالث شرکت بیمه ایران برخوردار بوده است ، حال ... به چه استنادی خسارت جانی فردی که درقسمت باروانت یا کامیون سواربوده از محل ثالث همان ... پرونده شده میتوانم برای استفاده از بیمه سرنشین مراجعه و پرونده را تکمیل کنم. ...... این ماشینو انتقال بدم به ماشین جدید اگر الان نمی شه قانونش کی اجرایی میشه؟

نکات مهم درباره دریافت بورس تحصیلی ترکیه ۲۰۱۵ (به نقل ...

istanbulturkcesi.ir/نکات-مهم-درباره-دریافت-بورس-تحصیلی-ترک/
نحوه تحصیل در رشته های پزشکی ترکیه با مدرک هنرستان و کارودانش ایران .... امسال برا هیچ کشوری بورس در رشته های علوم پزشکی نمیدن یا فقط برا ایران یها ..... ایا ب نظرتون این مدرکو فعلا تا کارشناسیمو تموم کنم و مدرک رسمی بدم قبول میکنن؟ ..... چون مصاحبه ها انجام شد و تموم شد مگر اینکه تکمیل ظرفیت بردارن که اینم امکانش کمه.

شانس پذیرش گرایش های مختلف رشته زیست شناسی ( ژنتیک ...

www.applyabroad.org › ... › علوم پایه و علوم طبیعی › زیست شناسی
۱۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 100+پست - ‏100+ نویسندگان
چقدره و من که مهندسی خوندم برای تغییر رشته شانسم چقدره! ... علاقمندم در یکی از رشته های بیوتکنولوژی یا ژنتیک ادامه تحصیل بدم. .... من میخوام استارت بزنم و کنکور ارشد شرکت کنم اما واقعا موندم چه رشته ای خوبه و از بقیه رشته ها آینده دارتره ... چه جوری میتونم با این قبولیم در مقطع ارشد بورسیه بگیرم و برای کجا؟

مشاوره تلفنی - مشاوره کنکور

maktabestan.ir › محصولات ویژه
۲۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مشاوره ما بر مبناى آزمون کنکور سراسری و قبولى شما در یک رشته تاپ و در یک ... بدونید تا آخر شب دقیقا چند صفحه از چه کتابى و چجوری باید بخونید! ... در هفته دو یا سه تایم تماس تلفنی با مشاور خصوصی خودتون که .... مکتبستان آشنایی ندارم ک بخوام راجع بهش نظری بدم فقط کاملا اتفاقی ..... داریم کی گفته ندازیم؟

کارشناسی ارشد روانشناسی و مشاوره کیهان

www.kayhanravan.ir/fa/faq.aspx
میخواستم ببینم آیا میتونم در کنکور ارشد سراسری روانشناسی شرکت کنم ؟ پرسش: نتیجه اولیه آزمون سراسری کارشناسی ارشد 95 کی منتشر می شود؟ .... برای تغییر رشته ای ها، باید در کنار هر جزوه یک منبع اصلی مطالعه کنیم. ..... کنید و نتیجه نهایی شما را میانگین موزون درصدهایتان در هر 7 درس (گرایش بالینی یا عمومی را عرض میکنیم) ...
فکرمی کردم یه چیزهایی هست که من آنها را نمی دونم ولی وقتی رشته تحصیلی ام شده دیدم ... ولی در رئالیسم یا امپرسیونیسم چرا ، چون چیزی است که واقعیت دارد و سبک های خیلی ... ما باید کاری کنیم که مردم ، شاگرد ها در به در نشوند و شاگرد الان از دانشگاه فارع ..... وی یاد آور شد: در سالهای گذشته از برخی ظرفیت ها و پتانسیل های استان به نحو ...

تکست - آغاز مهلت تکمیل ظرفیت کنکور

www.textarchive.net/archive/twtwhprh2az
آغاز مهلت تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 91 از اول آبان پنجشنبه 28/09/92 ساعت 09:53 خانه ... نیمسال دوم 92-93 تغییر کرد یک خطای مالی سامانه گلستان دانشگاه پیام نور/ درخواست 95هزارتومان ... جواب نهایی تکمیل ظرفیت تربیت معلم کی میاد؟ ... قبول شده ام ایامی توانم تو تکمیل ظرفیت شرکت کنم وازپزشکی یا فیزیو تراپی قبول شوم
۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در مورد سهمیه شاگرد اولی اطلاعات کامل میخواستم اگه بطور مثال رشته مورد نظر در شریف تکمیل شده بود ، میشه با همون امتیاز رفت یه دانشگاه دیگه یا ... تبصره 6- هر یک از فارغ التحصیلان رتبه اول، در گزینش نهایی ابتدا در هر ... 1 - ظرفیت پذیرش بدون کنکور 10% ظرفیت کارشناسی ارشد هر رشته/ ... آیا امکان انتقالی هست؟

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد …

funsgood.in/post/...8/نتایج-تکمیل-ظرفیت-کارشناسی-ناپیوسته-دانشگاه-آزاد.html
جهت مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد سال 87 بر روی لینک زیر کلیک کنید ... کارنامه خانم مهدیه نجفی نفر اول کنکور کارشناسی ناپیوسته سراسری 88، ..... و سئوال آخر اگه توی آزمون سراسری قبول نشم بهتره برم علمی کاربردی یا برا سال بعد .... میخواستم بگم نمیدونید کی نتایج نهایی کنکور سراسری میاد؟

سایت رسمی "حسن روحانی" - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/120304/سایت-رسمی-حسن-روحانی
۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قای رییس جمهور میشه از شما خواهش کنم که به من وام اشتغال بدید .... با سلام به جناب اقای دکتر حسن روحانی تو را به خدا یک فکری یا بهتر بگویم یک کلید ..... در صورتی که 95درصد کار شرکت را نیروهای پیمانکاری انجام میدهند تبعیض باید تا ...... سلام اقای روحانی خواهش میکنم طرح انتقالی کارمندان ازتهران را اجراکنید.

ARSHADcinema.com | اعلام نتایج کنکور ارشد سینما و ...

arshadcinema.com/پاسخنامه-اولیه-کنکور-ارشد-سینما-1394/
نکات انتخاب رشته کنکور ارشد سینما و ادبیات نمایشی سال 1395 ...... فقط معجزه باعث میشد که من یک همچین تغییر رشته عجیبی بدم به سینما (المان ها هم معجزه ...... تکمیل ظرفیت در مهر ماه است ...... نتایج نهایی بیاد سوره قبول شده هاشو اعلام میکنه و دوباره مهر و بهمن میگیره یا ...... سینما با رتبه 198 چجوری انتخاب رشته کنم که قبول بشم؟
میخواستم بدونم شیمی پایه هم تغییر زیادی داشته یا فقط پیش؟ ... سلام با احترام ؛ زیست پیش تک جلدی کی میاد منتظریم. ... سؤالات کنکور 95 به آن اضافه شده است چون این کتاب در بهمن 94 تألیف و آماده شده .... شما اسمش چون کنکور ولی سوالاش راحته ما می تونیم جواب بدیم فکر می کنیم کتاب خوبیه. ...... ۳ نفر اول رشته ریاضی و فنی:

نظرگاه :: نظر شما

shoma5.ir/page/Nazargah
اگر در کارشناسی شما لفظ تکنولوژی یا علمی کاربردی نداشته باشد، ریز نمرات برای ... دولتی با امتحان کنکور رشته حقوق یا کامپومتر شرکت کنم ولیسانس بگیرم. ..... معماری کنکور دادم نرفتم حالا واسه تکمیل ظرفیت بهمن براساس معدل قبول میکنن ..... محاسبات در صورت گذراندن دروس کمیسیون هم ارزی در سال 95 به شما تعلق می گیرد.
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ماده 57- جذب نیروهای انسانی به صورت رسمی یا پیمانی در قوه مجریه با ... سابقه اسارت) و فرزندان شهدا، علاوه بر معافیت از شرکت در آزمون، از شرط سنی ...... میخواستم ببینم در کنکور سراسری چگونه امتیاز در انتخاب رشته برایم لحاض میشود با تشکر ... حق حقوق جانبازی استفاده میکنندچه کنم خدایا دردمو به کی بگم آخی جوابی ...
۶ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - جواب از دکتر توکلی:برای شرکت در رشته روانپزشکی باید اول در .... سال بعدش هم در کنکور شرکت کنیم یا باید انصراف بدهیم برای سربازی؟ ..... درامدش چه جوری حساب میشه ؟ ... آیا این دانشگاه ها خودشون جداگانه تکمیل ظرفیت دارند؟کی؟خواهش میکنم ...... ایا میشود کسی در کارنامه نهایی تربیت معلم که نیمه ی اول مهر ماه میاد ...

پیام تبریک بهی که دانشگاه قبول شده | جستجو در وبلاگها | ...

weblog24.xyz/list/پیام-تبریک-بهی-که-دانشگاه-قبول-شده.html
یا شاید بهتره بگم واقعا یه زیست شناس بودم. ... نه میشه فونت انتخاب کنم نه سایز خخخ حتی نمیشه برم سر خط بعدی. ... جزئیات گزینش نهایی داوطلبان دکتری پیام نور ... تو تکمیل ظرفیت از یه دانشگاه بهتر قبول شمـ به خاطر شهریه ای که واسه دانشگاه ... کارشناسی ارشد آزمون های کنکور سراسری سال 93 که در کارنامه آزمون انتخاب رشته خود ...
برای مشاوره با من تماس نگرفتن می خوام حتما ملاقاتتون کنم، کی باید بیام؟ ...... دوست عزیز میشه بگید شما با چه درصد هایی تکمیل ظرفیت قبول شدید و رتبتون چند بوده؟ ...... و گرما چیزی است که باعث میشود بدن یا هر شی انرژی را انتقال دهد یا آنرا دارا باشد. ...... یا سر جلسه بدون ماشین حساب چطوری بایدLN1.1یاLOG0.95رو محاسبه کرد؟

وتار | آرشیو نایاب ترین مطالب | wtaar

wtaar.com/
دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام یا محمد... ,دانلود فیلم فروشنده,دانلود فیلم .... جزئیات بیماری و آخرین وضعیت الهام چرخنده از زبان خواهرش (شهریور 95). ... سرطان‌های شایع در مردان را بشناسید... ,چگونه میوه خشک درست کنیم,چگونه در خانه میوه خشک درست کنیم,چگونه ... مصدومیت بد موقع دژاگه؛/ 23 بازیکن نهایی تیم ایران مقابل چین(عکس).

پاسخ های دکتر توکلی به سوالات کنکوری ها

www.ghatreh.com/news/nn10218475/پاسخ-های-دکتر-توکلی-سوالات-کنکوری
۶ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سئوال:دیپلم ریاضی هستم و در دو رشته ریاضی و تجربی شرکت کردم .... بعدش هم در کنکور شرکت کنیم یا باید انصراف بدهیم برای سربازی؟ ..... درامدش چه جوری حساب میشه ؟ ... آیا این دانشگاه ها خودشون جداگانه تکمیل ظرفیت دارند؟کی؟خواهش میکنم ...... ایا میشود کسی در کارنامه نهایی تربیت معلم که نیمه ی اول مهر ماه میاد ...

ثبت نام رشته های بدون آزمون - اخبار دانشگاه آزاد اسلامی

azadun.blogsky.com/1393/08/17/post-204/ثبت-نام-رشته-های-بدون-آزمون
۱۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد - سامانه . ... ثبت نام بدون آزمون ( بدون کنکور ) در مقطع کارشناسی و کاردانی94-95. ... آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت گروه علوم پزشکی و رشته های غیرپزشکی با .... کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت کرده یا شرکت نکرده اند و ...... ممنون میشم که اطلاع بدید .

دبیرستان انرژی اتمی،سلام،علامه طباطبایی،تیزهوشان - آزمون ...

azmoonvoroodi.persianblog.ir/.../دبیرستان_انرژی_اتمی،سلام،علامه_طباطبایی،تیزه...
برای خرید کتاب به سایت انتشارات الگو مراجعه نمایید یا با هر بانک کتابی که ... لذا همه شرکت کنندگان در ابتدا باید ریاضی دوره راهنمایی را به طور کامل بلد ... تکمیل نمایید.(یا .... رشته های فنی مهندسی و پزشکی در کنکور سراسری در برترین دانشگاههای کشور .... کی بخوانم؟ ... از چه زمانی برای مطالعه آزمون ورودی مدارس برتر شروع کنم؟
معدل نهایی 20 یا 19/5 به بالا چقدر در رتبه کنکور تاثیر دارد و چقد رتبه کنکور را جابه جا میکند؟ .... من میخوام کلاس های ارشد شرکت کنم و رشته ام جزا هستش. ..... اصول٢٥- جزا٦٨/٣٣- کیفرى ٦٦/٦٧ شانس قبولى در کانون مرکز یا تکمیل ظرفیت را دارم ممنونم .... و کلید سوالات کی منتشر میشه؟ ... ببخشید چطوری میشه تراز خودمون رو حساب کنیم؟
۲۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هرگونه سوال در خصوص این دانشگاه را از طریق تلفن یا ایمیل واحد بین الملل پیگیری نمایند. ...... باور کنین بهمن واسه اعلام اینکه قبول نشدیمو باید دوباره کنکور بدیم خیلی ..... سلام ببخشید شما برای رشته پزشکی تکمیل ظرفیت میگیرید؟ .... می خواستم ببینم میتونم سال 94 فیزیوتراپی بین الملل شرکت کنم با ...
شرکت در بازی های دسته جمعی ، مهارت های هوش اجتماعی کودک را افزایش می دهد ..... نقص یا کمبود شود ، دیگر قسمتها نیز از آن متاثر خواهد شد و به طور کلی سلامت نهایی ...... که در واقع سازمانی است که خانواده در حدود سن شش سالگی آن را در وجود ما تکمیل می کند. ...... میلیون رشته عصبی است با یکدیگر در ارتباطند و اطلاعات را ردوبدل می‌کنند، هر ...
کارشناس تحصیلی برترین رتبه های کنکور سال های 87 تا 95, مشاور کنکور تلفنی ... همایش تغییر + کارگاه روش مطالعه استاد علیرضا افشار .... هم انتخاب رشته کنیم و هم اگر نظرمان برگشت بتونیم سال دیگه هم کنکور بدیم ؟ ..... برای رزرو تاریخ برگزاری همایش موفقیت تحصیلی و کنکور در شهر یا مدرسه خود ...... یادت میره بابا تو کی!

نمونه کارنامه داوطلبان آزمون وکالت ۹۴ - پایگاه خبری اختبار | ...

www.ekhtebar.com/نمونه-کارنامه-داوطلبان-آزمون-وکالت-۹۴/
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تعداد کارنامه های ثبت شده : ۸۵. لطفا کارنامه خودتان را به نام کاربری تلگرام Seyednavid@ یا از طریق بخش ... در سهمیه, ۱۱۰۴۷, نمره کل تراز نهایی, ۴۸۷۴ ...... اگر بنا بر تکمیل ظرفیت باشد شما قبول خواهید شد، ... چطوری میتونم با شما مشاوره کنم؟ ..... من میخوام امسال در ازمون شرکت کنم ولی احساس میکنم کسی راز قبولی در ...

شمال نیوز :: سهمیه ایثارگری حق یا چماق

www.shomalnews.com/view/30306/سهمیه%20ایثارگری%20حق%20یا%20چماق/
طبق قانون سهمیه 5 درصد شاهد به صورت اضافه بر ظرفیت مندرج در دفترچه انتخاب رشته ... حدود 000،12 داوطلب سهمیه رزمندگان و حدود 000،10 فرزند شهید در کنکور شرکت کردند و ... در واقع تصویب نهایی آنچه اکنون در حال بررسی است، اثبات مظلومیت فرزندان ... با توجه به آن امتیاز می تواند به دانشگاه دلخواهش منتقل و همزمان تغیر رشته هم بدهد ؟

روش صحیح برنامه ریزی درسی | استاد احمدی کنکور آسان است

ahmadidars.com/روش-صحیح-برنامه-ریزی-درسی/
هر دانش آموز متناسب با رشته تحصیلی خود نام دروس را در ردیف اول نوشته وساعات .... در صورت لزوم ساعات استراحت یا تفریح را هم می توانید در برنامه تان مشخص کنید . ..... تجربی و قراره آزمون های گزینه دو رو هم شرکت کنم من میخوام برنامه ریزی کنم مطلب .... مهم‌ترین مسئله برای دانش آموزان سال سوم، افزایش نمرات و معدل در امتحان‌های نهایی است.

منابع کارشناسی ارشد تربیت بدنی 95 - ولی اله کاشانی

ecmaf.vcp.ir/64740-مقاله.../253796-منابع-کارشناسی-ارشد-تربیت-بدنی-95.html
v فرمول های مهم دروس سنجش و بیومکانیک یا دیگر دروس را به شکل برگه های جی 5 تبدیل و تکرار کنید. ..... بخونید، لطفا درباره کتاب من هم بهم بازخورد بدید تا در چاپ دوم تکمیل ترش کنم، برای ... سلام من لیسانس الترونیک دارم میخواستم ارشد تربیت بدنی شرکت کنم. ...... پاسخ مدیر : آخه کی برای رشته تربیت بدنی میره کلاس کنکور؟
۱۰ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آیا این مصاحبه است یا زمانی که ارزیابی توسط تمام اعضای گروه و یا دست کم .... برخی از نفرات بر‌تر کنکور دکترا، حتی یک مقاله در سطح داخلی هم در کارنامه .... در آزمون دکترای برق و سایر رشته ها فکر کنم این ایراد وجود داشت که کل دروس ..... امتیاز با نمره داوطلب در آزمون کتبی جمع بشه و در نهایت رتبه نهایی اعلام بشه.
۱۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... سیکل به عمل آمده را برای علاقه مندان برای شرکت در آزمون ورودی حوزه قرار دهم .... دیگه کی میخواین بزارین لطفا زودتر بزارین تا استفاده کنیم و خودمان ... و حتی سال دوم هم امتحان بدم برای کنکور؟ ..... لطفا پاسخنامه سوالات مقطع دیپلم ۹۳ رو قرار بدید ...... تکمیل ظرفیت و امتیاز کم مردود شدم ایا میشه با این وضع حوزه برم یا ...
و از سال 1377 با تغییر عنوان رشته به "علوم قرآن و حدیث" با تربیت جوانان متدین ... زندگی رانخواهیم فهمیداگر عزیزی رابرای همیشه ترک کنیم فقط به این خاطرکه دریک ... بگن چه جوری درست میشه؟ .... برچسب‌ها: برنامه‌ریزی برای موفقیت در کنکور 95 ... 5) سه تست رشته تجربی معمولا از نمودار (یا سرعت زمان یا شتاب زمان ) و حرکت دو بعدی ...

نظرات و انتقادات | موسسه طرح نوین اندیشه

tnovin.com/home/نظرات-و-انتقادات/
استاد سوالات کنکور کارشناسی ارشد رشته حقوق گرایش های خصوصی-جزا-و حقوق عمومی سال های ۸۷ تا ۹۴ رو به ...... با سلام جناب فرجی خدمات باشگاه وکالت از کی شروع میشه؟ ...... ایا تکمیل ظرفیت فقط درتهران اتفاق می افته یا استانهای دیگه هم اعلام میکنند؟ .... تعداد شرکت کننده در هر مرحله در کارنامه نهایی (شنبه ساعت ۲۰) مشخص می شود .

جشنواره “ایران وطن من” - نــتــــ لــوکــــ

netlook.ir/1/
وی گفت: این قانون دارای احکامی است که با اصول منشور سازمان ملل یا قوانین بین ... کار تثبیت‌شده انجام دهیم باید انتقالِ یافته به مزارع را تسریع کنیم، یعنی یافته‌ها را ... هم بیشتر به کشورهای اطراف است اما باید بدانیم که بازار کشورهای منطقه ظرفیت ..... دکتر جواد فلاح در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکایت هلال احمر از مدیرعامل شرکت ...
۱۹ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 100+پست - ‏47 نویسنده
بقیه گرایش ها به نظرم اشباع شده یا رشته هایی مثل عمران و مکانیک و ... ولی به احتمال زیاد شناسایی رو واسه ارشد انتخاب کنم. ...... توی کنکور از هر رشته ای میشه توش شرکت کرد اعم از برق و مهندسی ..... یکی از دوستانم قصد داشت در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه ها انتخاب رشته کند که .... و اینکه بافت رو کی انتخاب کنم؟

پاسخ به سوالاتی که کنکوری ها پرسیده بودند

n-eslam.khschool.ir/articles/viewArticle.asp?ID=69341
تکلیف کنکوری های 2 سال بعد چیه، ما برای کنکور بخونیم یا امتحان نهایی ؟ .... ٩٢در دوره روزانه قبول شده ام ایا می توانم در کنکور ٩٣برای کد رشته های دانشگاه ازاد شرکت کنم؟ ..... می خواستم ببینم سال 95هم می تونم کنکور بدم یا واسه خدمت مشکل ایجاد میشه؟ ...... سلام میخواستم بونم تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی کی اعلام میشه ...
انتخاب رشته (کنکور دوم شماست) شما را دعوت می کنم تا از جلسه روز کنکور رشته تجربی .... بعد از آخرین امتحان نهایی تا به امروز حدود 2 هفته ای میشه که رسما" اسم کنکوری ... برای رزرو تاریخ برگزاری همایش موفقیت تحصیلی و کنکور در شهر یا مدرسه خود .... وجود دارد که همزمان با پروسه حساس جمع بندی در امتحانات ترمیم معدل شرکت کنیم ؟

ثبت نام بورسیه ترکیه، پنج روز دیگر آغاز میشود - آموزشگاه ...

www.irantys.com/ثبت-نام-بورسیه-ترکیه،-پنج-روز-دیگر-آغاز/
من می خواستم برای رشته پزشکی در ترکیه برای بورس ثبت نام کنم. .... من اونجا رو انتخاب کردم حالا ک apply رو زدم چه جوری میتونم شهرمو به تهران تغییر بدم؟ ... چجوری باید بفهمیم برا مصاحبه دعوت میکنن یا در خواست بورسیه مون رد شده؟ ... سلام جناب عظیمی،اطلاع دارین نتایج بورس رو کی اعلام میکنن? .... نتایج نهایی کی اعلام میشه؟
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در درس شیمی کتاب درسی بهترین منبع برای امتحانات نهایی است. ... سعی کنید جواب آن‌ها را پیدا کنید یا در اولین فرصت از معلم یا دوست‌تان بپرسید؛ ...
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۱۰
  • ۶۱۵ نمایش
  • ADMIN ADMIN

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی