اوج یادگیری

معرفی بهترین منابع برای کنکور 96

اوج یادگیری

معرفی بهترین منابع برای کنکور 96

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

تهران تبریز همدان خراسان مشهد اردبیل

چهار شنبه سوری! (شعر طنز)

لحظه سال تحویل سال 96

تبریک عید نوروز به همکار سال 96

تبریک عید در تلگرام به رئیس

تبریک عکس به همکار سال نو 96

اس ام اس چهار شنبه سوری

کانال تلگرام عید و نوروز نود و شش

کانال تلگرام عید 96

کانال تلگرام برای نوروز

کانال تلگرام برای تبریک سال نود و شش

کانال برای نوروز

استیکر تبریک کانال تلگرام سال 96

عکس های فوت هاشمی رفسنجانی یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵!!

عکس های فوت هاشمی رفسنجانی |آیا راست میگن رفسنجانی مرده؟

شایعه مرگ و مردن رفسنجانی راست ؟صحت داره هاشمی مرده ؟

زمان مراسم تشییع پیکر علی اکبر هاشمی رفسنجانی کی و کجاست؟

زمان ترحیم و مراسم هاشمی رفسنجانی کجاست و کی قراره انجام بشه ؟

جزئیات فوت هاشمی رفسنجانی ؟|کی فوت شدند!

تصاویر بازیگران و هنرمندان و بزرگان کشور در مراسم هاشمی رفسنجانی

آیا 19 دی ماه هاشمی رفسنجانی از دنیا رفته؟

دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی حساب دیفرانسیل (ریاضی فیزیک) 11 دی 95

دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی ادبیات عرب (معارف) 11 دی 95

کلید امتحان نهایی زیست شناسی سوم شنبه 11 دی 1395

سوالات پاسخنامه امتحان نهایی دی 95 پیش دانشگاهی تجربی ریاضی

سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی دی 95 سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی

دانلود پاسخنامه سوالات امتحان نهایی فلسفه و منطق سوم شنبه 11 دی 1395

دانلود پاسخنامه ترم اول حسابان امتحان نهایی شنبه دی 95

دانلود پاسخ سوالات امتحان حسابان دی 95

جواب های تشریحی زیست شناسی سوم شنبه 11 دی 1395


فیلم های کدام موسسه کنکوری خوب|معرفی بهترین دی وی دی کنکور
فیلم های کدام موسسه کنکوری خوب|معرفی بهترین دی وی دی کنکور
فیلم های کدام موسسه کنکوری خوب|معرفی بهترین دی وی دی کنکور
فیلم های کدام موسسه کنکوری خوب|معرفی بهترین دی وی دی کنکور
فیلم های کدام موسسه کنکوری خوب|معرفی بهترین دی وی دی کنکور


  1. محمدرضا خدابخشی

    والا این چیزا کشکه من الان سال سوم رشته ریاضی هستم و از امسال تو ازمون های کانون ثبت نام کردم و اونا هم واه این ازمون ها سی دی میدن که هش به درد نخوره و چیزای خیلی واضح و ساده رو دوباره بیان می کنه و فقط وقت ادم رو میگیره
    راستش اولش فکر میکردم سی دی هاشون خوبه ولی بعدش دیدم بدون سی دی خیلی بهتر میشه نتیجه گرفت و بدون سی دی تونستن ترازم رو از ۴۶۰۰ به ۶۲۰۰ برسونم
    پس به خودتون متکی باشید و به این چیزا وصل نباشید
    البته واسه دی وی ها هم بگم که من فقط دی وی دی های استاد بازرگان رو قبول دارم


  2. دانلود فیلم عربی کنکور گاج
    (۳)
    پاسخ دادن
  3. محمد رضا سعادت

    با سلام.من چند ماه پیش میخواستم دی وی دی بخرم ولی نمی دونستم چی.تا اینکه توی یه سایت فروشگاه کنکور با دی وی دی های شبکه ۱۰۰ کنکور با اساتید طراح کنکور ازمایشی و معلم های اموزش و پرورش اشنا شدم.تعداد دی وی دی ها کمه خیلی کم.با پیک رایگان و پشتیبانی خوب.من چند ماه بعد دی وی دی هام مشکل پیدا کرد که زنگ زدم بصورت رایگان برام فرستاد.خدارو شکر من که راضیم.برا من که درس بخون نیستم و حال و حوصله درس خوندن ندارم و مهم تر از همه پول ندارم خوب بود. البته این نظر منه یه دانش اموز از یه مدرسه ی پایین شهر و با برخی از معلم های بی کیفیت که حتی در اونجا اردوی نوروزی هم برگزار نکردند.اگر دی وی دی با حجم کمو هزینه کم میخواین این خوبه.البته این و هیچ دی وی دی دیگه ای معجزه نمیکنه مگر با استفاده صحیح و پشتکار و تلاش.میتونین قسمت دی وی دی های شبکه ۱۰۰ تمام کامنت هارو بخونین و فیلمها رو ببینید وبعدش برید توی سایت کنکور اسان است یا ونوس یا افبا و یا مخدومی تحقیق کنید و نمونه فیلم هارو ببینید و در اخر تصمیم گیری کنید.و اینو صد در صد بدونید دی وی دی معجزه نمی کنه اگر ادم بخون باشه با کتاب های توی کتابخونه عمومی محل هم میتونه رتبه ی خوبی کسب کنه.تمام این نوشته فقط نظر من حقیره و شاید یکم جنبه ی تبلیغاتی پیدا کرده باشه .بازهم به من اعتماد نکنید برید از دوست یا رفیق و یا اشنا تحقیق کنید فقط سریع چون وقت کمه .خیلی طولانی شد شرمنده بابت گرفتن وقت شما دوستان فقط ایتو بگم من از موسسات نامبرده شده بالا فقط چندتاشونو کامل میشناسم و نظر دادم لطفا درباره ی اینها از همه جا تحقیق کنید حتی درباره ی همین موسسه ای که خودم گرفتم.
    در نهایت ارزو دارم همه ی شما با هر رشته ای که قبول میشید بهش علاقه داشته باشید و یه امید خدا بعد از خدمت سربازی سریع جذب بازار کار بشید.به امید خدا همون خدایی که هیچ زحمتی رو بدون پاسخ نمیذاره و اگه یکم تلاش کنید خودش یه کار خوب براتون جور میکنه و روزیتونو میرسونه و اصلا نگران رشته و بازار کار نباشید.
    به امید موفقیت شما
    خداحافظ
    ۲.۱۲.۱۳۹۳
    یه پشت کنکوری

    (۳)دانلود فیلم عربی کنکور گاج
    پاسخ دادن
  4. غزاله

    سلام
    نظر من تهیه دی وی دی های موسسه آفبا هست ولی برای مشاوره از آقای افشار استفاده کردم و راضیم .
    چون ایشون اعتقاد به برنامه ریزی شخصی و نه نسخه کلی برای همه دارند و موسسه آفبا هم اساتید خوبی داره ، دوبال من برای موفقیت اینها هستند

    (۲)
    پاسخ دادن
    • مهسا

      افشار واقعا مشاور مزخرفیه توروخدا نرید پیشش به جون خودم قسم میخورم ۲ ماه مشاوره گرفتم ازش
      ولم هدر رفت امیدوارم حرومش باشه واقعا من ۱۰۰۰ تا کاهش تراز داشتم تو اون ۲ ماه و از همون اول بهم گفت تو که ترازت۵۸۰۰ قلمچیه پزشکی عمرا قبول شی اون باعث شد اعتمادبه نفسم از بین بره و امسال۱۳۰۰۰ منطقه ۲ شدم و دوباره پشت کنکور موندم خدا ایشالا لعنتش کنه

      (۱)
      پاسخ دادن
  5. حسن

    اونایی که تعریف میکنند کارنامه کنکور یا ازمون ازمایشی شون رو بزارن.

    (۳)
    پاسخ دادن
  6. نیلوفر

    من تعجب میکنم با وجود مدرسه ی صنعتی شریف(آلا)که همه ی تدریساش چه کنکوری چه جمع بندی چه تدریس سوم دبیرستانشون رایگانه میتونید دانلود کنید و عالیم هستن استفاده نمی کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من خودم تو قلم چی عربی رو به زور ۳۰میزدم با فیلمای اقای ناصح زاده زیر ۷۰ نمیزنم نمیدونم چطوری بگم عالی بود شیمیشم مال اقای استاد محمدرضا اقاجانی رو گرفتم اونم عالیه ریاضی فیزیکم که فقط به تست زدنه و با گاج نقره ای حله بنظرم استفاده از دی وی دی ایی که برا هر سوال یه فرمول میگن اشتباهه صنعتی شریف بهترین منبعه

    (۴)
    پاسخ دادن
  7. Amir

    سلام میخاستم ببینم دوستانی که ازدی وی دی های فراهانی استفاده کردن چه طوره؟؟؟

    (۳)
    پاسخ دادن
    • لیلا

      عالیه

      (۱)
      پاسخ دادن
  8. سحر

    سلام به عنوان یه خواهر میخوام بگم کنکور اسان است نخرید من الان سه ساله به خاطرش پشت کنکورم چون سال اول و دوم استفاده کردم دیگه حتی روم نمیشه اسم دی وی دی جلوی خانوادم بیارم خیلی شرایطم سخته دیگه هیچی نمیتونم بخرم چون یه بار به خودم ضرر زدم گوش کنید امیدوارم موفق باشید

    (۴)
    پاسخ دادن
  9. مهدی

    بچه ها فقط تلاش

    (۴)
    پاسخ دادن
  10. علی

    من از هیچ دی وی دی استفاده نکردم و تا الان از ۵۴۰۰ به ۶۴۰۰ رسیدم پس به دی وی دی و کلاس نیست.. فقط تست زدن و وقت گذاشتن….

    (۴)
    پاسخ دادن
  11. amir

    مطمعنم اینایی ک اینقدر از کنکور اسان است دفاع میکنن یا نمیدونن چیه یا آدمای خودشونن
    چن مزخرف تر از کنکور اسان است تو دنیا وجود نداره
    پولتون رو حروم نکنید

    (۴)
    پاسخ دادن
  12. parsa.ha

    سلام من این محصولات انتخاب کردم نظر شماها چیه
    شیمی=مصلایی و بابایی*آفبا
    فیزیک=مسعودی*کنکور آسان است
    زیست=آرامفرو عمارلو*آفباوونوس
    عربی=مصطفی آزاده*ونوس
    ادبیات=شاهین زاد*آفبا
    دینی=کریمی*آفبا
    زبان=اناری*ونوس
    ریاضی هنو انتخاب نکردم

    (۵)
    پاسخ دادن
    • مهرداد

      ۲۰

      (۰)
      پاسخ دادن
    • امیررضا

      به نظر من همش خوبن بغیر از اینا
      فیزیک به هیج وجه مسعودی رو نگیر من ازش و آفبا استفاده کردم آفبا خیلی خوبتره
      عربی مصطفی آزاده خوبه به نظرم ایاد فیلی آفبا ازون بهتره من هردو رو داشتم
      ریاضی هم انصافا آفبا عالیه

      (۰)
      پاسخ دادن
  13. afshin

    یه پیشنهادم بهتون میکنم هر دی وی دی میخواین استفاده کنین بجز “کنکور اسان است”

    (۵)
    پاسخ دادن
  14. مصطفی عظیمی

    سلام دوستان خوبم
    من مصطفی عظیمی رتبه ۵۸۲ منطقه یک هستم.من سه سال پشت کنکور بودم سال اول کلاس های یکی از آموزشگاه های مطرح شهرمون رو در تمام دروس اختصاصی رفتم و نتیجه نگرفتم.گفتم حتما باید بشینم خونه خودم بخونم.
    بعد با تبلیغات موسسه کنکور اسان است آشنا شدم و همه دی وی دی هاشو خریدم به جز ریاضی و فیزیک همه درساش داغون بود خیلی بد بودن.
    به نظر من آقای مسعودی دبیر فیزیک بهتری هست تا ریاضی.
    بعد با مخدومی تماس گرفتم که فقط بپرسم چه خبر؟؟؟؟ انقد مشاورشون مخ منو خووووورد و دروغ بهم گفت که پکیج کامل اونم گرفتم.(((مخدومی کلاهبردار بود))) بدترین نوع فیلم های اموزشی که دیدم مال مخدومی بود که خدا ازش نگذره…
    در سال سوم هم چون در درس زیست و شیمی مشکل داشتم دنبال دی وی دی خوب بودم .مال ونوس رو گرفتم که همون کتاب رو خط به خط گفته بود بعدش رفتم سراغ آفبا آقای مصلایی که همون کتابم نصفه درس داده بود ولی زیست پیش ۱ عمارلو واقعا خوب بود.
    بعدش با گاماپلاس تماس گرفتم شیمی فقط دوم و سوم داشت که خوب بود و جزوات زیست آقای ابوحمزه هم واقعا محشر بود.
    بعد که اومدم دانشگاه تمام دی وی دی های موسسات مختلف رو نگاه کردم و به این نتیجه رسیدم.

    ادبیات : اصلا دی وی دی نمیخواد_کتابای موضوعی کلک معلم خوبه
    عربی : دی وی دی های مصطفی آزاده_ونوس
    دینی : دی وی دی آقای کریمی_ آفبا
    زبان : دی وی دی آقای چاوشی_گاماپلاس

    زیست: دی وی دی عمارلو آفبا_جزوات ابوحمزه گاماپلاس
    ریاضی: دی وی دی خوب تو بازار نیست_ منتظری حرف آخر(از هیچی بهتره)
    فیزیک : امیر مسعودی_کنکور اسان است
    شیمی:دی وی دی عسگری_گاماپلاس
    زمین: چلاجور_آفبا

    موفق و پیروز باید

    (۳)
    پاسخ دادن
    • سلطان

      شیمی گاما پلاس رو داشتم اون چیزی که اسمشو گذاشته تکنیک راهکار حل مسله س نه تکنیک در ضمن پر نقص و کم گویی شیمی دوم مبتکران سوم و چهارم خیلی سبز البته اگه یه وقت شیمی دو خیلی سبز اومد اونو بخونید مبتکران نکته محور و حجیم ولی خیلی سبز با یه حجم کم مفهوم محوری میکنه و خودتون به همون نکات میرسین . اینه صحبت…

      (۱)
      پاسخ دادن
      • پریسا حسینی

        اقای سلطان شما شیمی گاماپلاس رو همه شو دیدی؟ چطور بود؟
        اخه یکی از دوستام گرفته خیلی تعریف میکنه

        (۱)
        پاسخ دادن
  15. علی

    سلام
    بچه ها اصلا کاری به هیچ موسسه ای ندارم فقط یه چیز میدونم بهترین معلمای دنیا هم بیان براتون هزار تا راه کار و تکنیک بگن تا خودتون نخواین هیچ فایده نداره ولی اگه بخواین با کمترین امکانت حتی بدون این دی وی دی ها تو مدت کوتاه نتیجه میگیرین این اصل تو همه امور زندگی هست عنصریه که معجزه میکنه بهش میگن عشق و علاقه

    (۵)
    پاسخ دادن
  16. علی

    من به دلیل وضعیت مالی خوب خانواده، از دی وی دی برای کنکور استفاده کردم و از هرکدام راضی نبودم مادرم یکی دیگه را برام گرفت جوری که فقط ۸ میلیون دی وی دی گرفتم( رتبه ام ۶۳۴ تجربی)
    می خوام تجربیات ام را در اختیارتون گذارم.
    فیزیک:
    برای سال اول و دوم فیزیک یحیوی ونوس ولی چون سوم و پیش نداره برای سوم و پیش آفبا. هر دو شون معرکه اند. قیمت مجموع ۷۴۰
    شیمی : سوم اسلامی پرواز عالیه بازرگانی رو له می کنه.
    دوم و چهارم مصلایی آفبا مجموع ۶۶۰ تومان
    ریاضی : هندسه ۱ انصاری و آنالیز خوانچه زر پرواز حرف نداره
    مثلثات مهندس مهربان عالیه از ریاضی پایه دادبام غافل نشید
    هر چی از مباحث آریان حیدری آماده است تهیه کنید نگاه تون به ریاضی عوض میشه ولی چون آریان خیلی لفت میده و پیش احتمالا تا کنکور ۹۵ نرسد از ریاضی پیش آفبا استفاده کنید
    قیمت نهایی: ۸۰۰
    زیست : من از مال امید فراهانی استفاده کردم ولی خدایی آرام فر که امسال تولید شده یه چیز دیگه است. قیمت احتمالی: ۷۵۰
    دینی: آفبا و دیگر هیچ… قیمت ۲۴۰ تومان
    عربی: ایاد فیلی آفبا البته ونوس هم خوبه ولی تست کم زده و خسته کننده است ۲۳۰
    زبان : پک کامل آموزش دکتر اناری ونوس ۲۵۰
    ادبیات : آفبا شاهین زاد خوب بود زبان فارسی عالی بود
    برای قرابت و آرایه از رایان پاب عبدللمحمدی استفاده کنید جمع بندی ونوس هم فراموش نشه ۴۹۰ تومان
    قیمت کل ۴ میلیون

    (۵)
    پاسخ دادن
    • شهاب

      سلام چجوری میتونم باهاتون در تماس باشم؟

      (۰)
      پاسخ دادن
      • دکتر علی کاویانی

        سلام
        ۰۹۱۱۴۱۰۹۰۰۴

        (۱)
        پاسخ دادن
    • فرهاد

      اقا ممنون از راهنماییتون تردید داشتم که واس کدوم موسسه رو بگیرم امیدوارم این راهنماییتون خوب باشه و نتیجه بده به نظرتون همینایی که شما گفتی وایسمجدیدشو بگیرم بهتر نیس؟؟؟؟ زیستم اگه بگید کدومو بگیرم ممنون میشم چون زیست نمیخواستم اصلا دی وی دی بگیرم مال دادگستری رو نگا کردم ی تستم نتونستم تو کنکور بزنم

      (۰)
      پاسخ دادن
    • mahya

      salaam
      mamnoooooooooooooooon az nazare ton
      mikhastam bedonam mantage chandin????????
      va chi ghabol shodid???????
      ziste omid farahani baraye kodom moaasesast?????????
      aramfar cd haye hamayeshesh manzoretone???????

      baraye araye va gherabat az koja mitonam tahiye konam

      (۰)
      پاسخ دادن
    • شیما

      ببخشید میتونین من بیشتر راهنمایی کنین؟

      (۰)
      پاسخ دادن
  17. علی

    سلام.اقای افشین. نمیدونم چه جوری جواب اون خدایی رو که قسم خوردید رو میخواید بدید اما من خودم از شهریور ماه پکیج کامل کنکور اسان است رو با هزینه ی چهار ملیون تومان که اون هم همش قرض بود از اقوام و دوست و اشنا تهیه کردم اما بعد از گذشت یک ماه فهمیدم گول خوردم و تمام حرف های ارمانی توی رادیو و تلویزیون که از اقای به اصطلاح استاد احمدی میشنیدم دروغ بوده.از همون موقع تا حالا افسردگی گرفتم و الان هم قرص اعصاب میخورم.چون چهار ملیون برای ما خیلی پوله.در ضمن اقای افشین وقتی مشتق و کاربرد مشتق که یکی از مباحث ریاضی هست سی تا دی وی دی داره و هر دی وی دی دو ساعت تدریس توش داره حالا اگه مثه فیلم هم بخوای نگاه کنی شصت ساعت طول میکشه که طبیعتا مثه فیلم که نباید نگاه کنی و باید جزوه نویسی کنی و هر کدوم ازون جزوه هارو بار ها بخونی درسته؟؟؟خب با این حساب یه چیزی دوروبر صد الی صدو بیست ساعت باید برای همین یک مبحث باید بخونی فقط؟؟؟اونم با تکنیک هایی که معلوم نیس برای هر مسئله یی جواب بدن؟؟؟مگه تا کنکور چقد میتونید شما برای ریاضی وقت بذاری که میخوای صدو بیست ساعت فقط یک مبحثشو بخونی؟؟؟پس بیستا مبحث دیگش چی؟؟اونارو دیگه نمیخوای بخونی؟؟ بقیه ی دروس هم به همین صورته.دوستان برادرانه میگم.من خریدم و شکست خوردم هر کس خریده هم شکست خورده.کافیه یه کم تو اینترنت سرچ کنی تا با انبوهی از شکست خورده هایی که کلاهشون به دست کنکور اسان است برداشته شده مواجه بشی.اصن من راست نمیگم شما اگه میخواید بخرید برای امتحان اول صد هزار تومان خرید کنید از محصولاتشون خودتون متوجه میشید.در ضمن مشاوره هاشون برای اولین بار که زنگ میزنید برای اینکه نخوان خودشونو مشتاق نشون بدن گوشیرو برنمیدارن.اونایی که تو رادیو هستن که شاید تا چند روز هم جوابتونو ندن و بگن سرمون شلوغه تا شما حسابی گول بخورید مث من و بگید اونا که اصلااا اسراری ندارن.بله اونا قبلا کار خودشونو کردن و با حرفاشون مخ شما رو شستشو دادن با وعده های درووغ. فقط خواستم بلایی که سر من اومده سر بقیه نیاد همین.حالا اگه دوست دارید بخرید به خودتون مربوطه.امیدوارم خدا حق مظلومارو از ظالم ها بگیره که میگیره.یا علی خدافظ

    (۷)
    پاسخ دادن
  18. مهدی

    بچه ها یادتون باشه هر موسسه ای فقط بعضی محصولاتش به درد می خوره این اشتباه رو نکنید که برید همه ی محصولات یه موسسه رو بگیرید مثلا برای زبان اناری ونوس برای دینی آفبا ریاضی آفبا

    (۷)
    پاسخ دادن
  19. جسیم

    خوش بحال کسی که دو میلیون و سه میلیون میده دی وی دی میخره من کپی هاشم نمیتونم بخرم چه برسه به اصلاش فقط تا حالا از کتاب تست وغیره استفاده کردم اونم با هزار بدبختی رفتم کولبری لب مرز کردم تا ی پولی دستم بیاد واسه کتاب از درس خوندنم حالم بهم خورده ولی چاره چیه

    (۵)
    پاسخ دادن
    • دکترآینده

      سلام دوستم عوضش تویی که باهزارسختی وجون کندن پولتوبدست آوردی قدرکتابات بیشترازماهامیدونی!!!!!من مطمئنم افرادی مثل توموفق ترن!منتظرشنیدن موفقیتت هستم پیروزوماناباشید

      (۲)
      پاسخ دادن
  20. میلاد

    من دی وی دی های آفبا رو دارم واقعا کارشون عالیه و تا شیر فهمت نکنن ول نمیکنن
    به همه توصیه میکنم آفبا بگیرن مخصوص فیزیکشو بگیرین .واقعا عالیه قیمتاش هم از دی وی دی های دیگه بهتره

    (۷)
    پاسخ دادن
  21. بهمن حقیقی

    به نظر من فقط موسسه فرهیختگان شریف مهر همه این ویزگیها را یکجا دارد
    من از سال ۱۳۷۱ با انها در ارتباطم الان هم در یکی از دانشگاهای امریکا دارم دکتری عمران می خوانم حتی مباحث دانشگاهی را نیز با دی وی دی های مهندس دربندی کار کردم ایشان ویزگی منحصر بفردی دارند کلیه دروس ریاضی فیزیک و دانشگاه را در حداقل حجم عالی تدریس می کنند و در یک زمان کوتاه استاد می شوی
    کافی است در گوگل سرچ کنی برترین دی وی دی کنکور اولین انتخاب ایشان هستند
    ولی ادرس سایت farayand-pasokh.com

    خواستم راه را اشتباه یا طولانی نروی

    ()
    پاسخ دادن
    • دکتر علی کاویانی

      به علت ثبت چند نظر با همین آی پی نظر شما تایید نمیشه. یعنی در صحتش جای شک است. موفق باشید !
      لطفا صادق باشید دوستان

      (۹)
      پاسخ دادن
    • رضا

      بابا من شیمی دومش را خریدم. در یک کلمه:حیف اون پول
      بعد جالبه طرف فکر میکرد دی وی دی هاش خیلی خوب تر از موسسات دیگه است منم بعدا بهش پیامک زدم و گفتم که این جوری هایی که تعریف میکردین نیست:

      (۰)
      پاسخ دادن
  22. پشت کنکوری با پایه قوی

    سلام.امیدوارم به حرفام گوش کنید.
    من الان پشت کنکورم، پارسال پیش دانشگاهی بودم.دانش آموز قوی ای هم بودم.تا سوم دبیرستان همش معدلم بیست بوده معدل کتبیم هم نوزده شده.واسه کنکور پارسال از دو روز بعد از امتحان نهایی شروع کردم به خوندن و کل دی وی دی های کنکور آسان است رو خریدم شد شیش میلیون تومن.و یه مشاور داغون هم بهم وصل کرذن.
    میتونم بگم بدتر از این نمیشه بهم گفت کلا کتاب بذار کنار و بشین دی وی دی ها رو بخون برو برای صد زدن.
    بچه ها من پایم خیلی قوی بود و رو درس ها تسلط داشتم اول که دی وی دی های پایه رو میدیدم بخاطر پایه قویم فکر میکردم دی وی دی ها عالیه اما یکم که رفتم جلو به خودم اومدم دیدم هیچی بارم نیست.به جایی رسیدم که منی که همه ازم انتظار رتبه برتر داشتن الان موندم پشت کنکور.
    بچه ها من تجربه شخصیم رو گفتم این هزینه رو نکنید. مشاورهاش که فقط هی میخوان مغزت رو شست و شو بدن تا پول بریزید به حسابشون دی وی دی هاشم بخدا من رو بدبخت کرد نه تنها چیزی یاد نگرفتم بلکه چیزایی که مسلط هم بودم به دلیل فاصله گرفتن از کتاب ها و… یادم رفته.
    الان تک تکش رو براتون تحلیل میکنم.
    ادبیات هم خط به خط هاش رو داشتم هم موضوعی.
    میتونم به جرأت بگم که هیچ چیزی ازش یاد نمیگیری و اگه هم دارید بندازید دور.برید کتاب های موضوعی بخونید و تست بزنید.
    عربی هم سال به سال ساداتی داشتم هم مبحثی های احمدی اونم بخدا نیاز نیست اصلا کتاب گاج نقره ای عربی تمام اون تکنیک ها رو داره.
    زبان هم پیروزان داشتم هم محجوبی هم دانش زاده ولی اصلا نمی ارزه برید کتاب اناری رو بخونید دیگه به چیزی نیاز ندارید.
    دینی احمدی هم داشتم ولی گاج خیلی کامل تر و با نظم بهتر گذاشته.
    زیست هم دادگستری داشتم هم عرفان اکبری هم شیخی بخدا با تحلیل هاشون نه تنها به جایی نمیرسید بلکه هرچی خوندید هم یادتون میره ومیری سر کنکور زیست رو منفی میزنی برمیگردی
    شیمی هم یزدانی داشتم هم مهرپور هم شاهین حسینی مال شاهین حسینی و یزدانی که حتی لیاقت اینو ندارن که بگم بندازید دور باید زیر پا لهش کنید بعد بندازینش.
    مهرپور بدک نبود اما یدفه میپره میره سر یه مبحث البته به جرات میگم داره از روی درسنامه مبتکران درس میده و نیاز نیست بخری بخدا شیمی با وجود کتاب مبتکران نیاز به هیچ چیز نیست.
    و اما ریاضی و فیزیک که همه تعریف از مسعودی میکنن. واسه ریاضی فقط مبحث آنالیز و احتمال رو خوب گفته که اونم نمی ارزه ببینی و از کتاب مهر وماه یا خیلی سبز بخوت همونا رو گفته.بقیه ریاضی هاش که افتضاح.
    واسه فیزیک هم تکنیک هاش داغونه فقط خودش میتونه تو سوال های خودش ازش استفاده کنه
    و تمام تکنیک هاش توی کتاب معجزه کنکور مهرو ماه هست.
    و اصلا نمی ارزه بیای ده حلقه دی وی دی برای یه مبحث نگاه کنی از روی درس نامه گاج بخونید و اگه خواستید تکنیک هم یاد بگیرید از مهر و ماه.
    و اما دانش آموز هایی که دی وی دی ها رو متاسفانه خریدن ازتون خواهش میکنم اینا رو بذارید کنار و ارتباطتون رو با اون مشاور هاش قط کنید و خودتون بشینید فقط فقط فقط کتاب بخونید و تست بزنید.
    انشاءالله حرفام کمکی بهتون بکنه من که شیش میلیون پول و یه سال عمرم رفت.

    (۷)
    پاسخ دادن
    • سلطان

      چرا وقتی خودتون از چیزی نتیجه نگرفتی میگی آشغاله من امسال کنکور داشتم فیزیک مسعودی رو جزوه برداری کردم و روش کار کردم و سه دور کنکور های ۱۰ سال قبل رو حل کردم تو کنکور ریاضی فیزیکم رو۸۳ درصد زدم النم مکانیک شریف نشستم.

      (۱)
      پاسخ دادن
      • محمد حسین جوادی

        یعنی حاضرم قسم بخورم این سلطان یکی از همین بازاریاب های کنکور آسانه حسین احمدی شیاد هستش .

        (۱۲)
        پاسخ دادن
      • کیمیا

        سلام من کیمیا هستم و پشت کنکوریم
        منم قسم میخورم که سلطان یکی از بازار یاباست اگه راست میگی چرا اسمو فامیلتو ننوشتی مثل خیلیا که بچه هارو راهنمایی میکنن و اسمو فامیلشونو اخر پیامشون مینویسن.
        دی وی دی های کنکور اسان است فقط پول و وقتتونو میگیره بچه ها خواهش میکنم نخرید افتضاحههههههه…… اصلا خودتون یه لحظه فکر کنید برای هر تستس یه تکنیک میگند مثلا اقای مسعودی برای هر تستس یه تکنیک میگه حالا بشینید فکر کنید اصلا این تکنیکا رو سر کنکور وقتشو دارید پیاده کنید … بابا بخدا الکیه فقط شمارو از کتاب دور میکنه

        (۵)
        پاسخ دادن
        • حسین

          منم ۹۹ درصد احتمال میدم این سلطان یکی از همون پورسانت بگیرای کنکور آسان استه!!
          چقدرم جالب ؟؟ سه با روی مطالب کار کرده !!!!
          خدا ازتون نگذره که تمام پولهاتون یه روز خرج سرطان خواهد شد …

          (۰)
          پاسخ دادن
          • سحر

            با سلام خدمت همه دوستان مکتبستانی و کنکوری های عزیز.چرا هیچ کس راجع به محصولات مکتبستان و به خصوص پکیج طلایی نظر نمیده؟من قصد تهییه این محصول رو دارم.

            (۰)
        • پریسا

          سلام حالا شما دی وی دی هاتو چیکار کردی من امسال پشت کنکوریم.این دی وی دی هارو خریدم نمیدونم بایدچیکارکنم بابت این دی وی دی ها خیلی پول دادم..خیلی پشیمونم الان دیگه کلاس هم نمی تونم برم چون خیلی خرج کردم بخاطر دی وی دی های کنکور اسان.واقعا همش تبلیغه لطفا یکی کمکم کنه من چیکار باید بکنم





اعلام نتایج - سازمان سنجش آموزش کشور

www.sanjesh.org/group.aspx?gid=1&sid=18
سیستم اعلام نتایج معرفی شدگان رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری سال 1395 و پرداخت هزینه آزمون های عملی · مشاهده کارنامه نهایی آزمون سراسری سال 1395 · نتایج ...

نتایج کنکور سراسری اعلام شد - شما

shomanews.com/fa/news/804670/نتایج-کنکور-سراسری-اعلام-شد
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رئیس سازمان سنجش با اشاره به این که نتایج اولیه کنکور سال ۹۵ نهایتاً صبح چهارشنبه ۲۰ مرداد منتشر می‌شود گفت: تمام داوطلبان مجاز به انتخاب ...

کنکور

www.khabaronline.ir/tags/1390/کنکور
۳۱ شهریورماه؛ نتایج نهایی کنکور سراسری ۹۵ اعلام می‌شود. ایسنا نوشت: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی آزمون سراسری سال 95 روز چهارشنبه 31 ...

آکادمی کنکور تیس

daneshgahtehraniha.com/
آکادمی کنکور تیس (گروه آموزشی دانشگاه تهرانی ها) : نشر بهترین کتاب های کنکور ، ارائه ی بهترین مشاوره ی کنکور و تدریس خصوصی توسط بهترین اساتید کنکور ...

کنکور کمک | مشاوره کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور 96

konkurkomak.ir/
مشاوره کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور 96 , مشاوره کنکور تجربی , امیرمهدی اسلامی , مشاور کنکور تجربی , مشاوره و برنامه ریزی کنکور 96 , انتخاب رشته , معرفی رشته.

یک د‌ختر قانون کنکور را تغییر د‌اد‌ - فرارو

fararu.com/fa/news/271382/یک-د‌ختر-قانون-کنکور-را-تغییر-د‌اد‌
یک د‌ختر قانون کنکور را تغییر د‌اد‌. کد خبر: ۲۷۱۳۸۲. ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰. شکایت یک د‌ختر، بالاخره کار خود‌ش را کرد‌. بهمن ‌‌سال گذشته بود‌‌‌ که شکایت یک شهروند‌‌‌ ...

کنکور 100 | مرجع کنکور سراسری

konkour100.com/
کنکور صد وب سایت رسمی کنکور ٬ موسسه بهار دانش ٬ DVD های کنکور ٬ DVD های درسی و کمک درسی ٬ سایت مشاوره کنکور و درسی ٬ اخبار کنکور ۹۵ ٬نمونه سوالات ...

کنکور - سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=63693
یکی از مشکلاتی که بیشتر داوطلبان آزمون سراسری با آن مواجه هستند، این است که کنکور و روند آن و افت و خیزهایی را که ممکن است در مدت آمادگی برای آنها پیش بیاید، ...

آموزش تستی دروس کنکور، کنکور سراسری، مشاوره کنکور، ...

www.venuspub.ir/
ژنتیک (کنکور) استاد غیاثی · موج مکانیکی (کنکور)استاد رسولی · ریاضیات پایه تجربی(آنالیز ترکیبی)استاد دادبام · ریاضیات تجربی(قدر مطلق)استاد دادبام.

کنکور - ایسنا

isna.ir/tag/کنکور
با اعلام نتایج کنکور برخی از داوطلبان امکان قبولی در رشته مورد علاقه خود را پیدا نکرده و به همین دلیل اقدام به ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون برخی از دانشگاه‌ها همچون ...

کنکور - پرتال دانشگاهی کشور

www.unp.ir/university/kokoor
آزمون ورودی دانشگاه های ایران کنکور نام دارد آزمون سراسری کنکور در دانشگاه های سراسری دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور.

کنکور - جستجوگر اخبار تی نیوز

tnews.ir/tags/کنکور
برگزاری کلاس های کنکور «مختلط» برای نخبگان در بوشهر! برگزاری کلاس های کنکور «مختلط» برای نخبگان در بوشهر! گزارش های رسیده به خبرنگار گام نیوز از ...

مشاوره تحصیلی کنکور-فرآیند پاسخ-بهترین مشاوره ...

www.farayand-pasokh.com/
FARAYAND-PASOKH.COM مراجعه کنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید insta: Farayand_Pasokh کنکور مشاوره تحصیلی عربی زیست شیمی ریاضی فیزیک […].

کنکور|کنکور سراسری|سایت کنکور|طراح کنکور|سوالات ...

konkur.tv/
کنکور سراسری کنکور آزاد سوالات کنکور تست کنکور و طراح کنکور دارند که مشاور کنکور با طراحی کنکور رشته کنکور کارشناسی خوبی برای شما انتخاب می کند.

کنکور

konkour.org/
وبسایت مرجع کنکور. ... پاسخنامه دیفرانسیل و ریاضیات پایه کنکور سراسری ریاضی ۹۵ به قلم مهندس امیر مسعودی. مرداد ۱۰, ۱۳۹۵ ۰ 156 بازدید.

پرواز کنکوری ها - کنکور - موسسه پرواز - فیلم آموزشی کنکور

parvaz99.ir/
برترین و جامع ترین فیلم های آموزشی کنکور و دبیرستان با حضور برجسته ترین اساتید کشور و مشاورهای ارشد کنکور.

کنکور | استاد احمدی | کنکور اسان | کنکور نیوز

konkurnews.com/
جزوات خلاصه نویسی | مقالات | مشاوره تحصیلی رایگان | آزمون آنلاین رایگان.

مرکز آماده سازی تحصیلی و کنکور | آزمونهای آنلاین،کنکور در ...

mostamar.ir/
عنوان آزمون: مدارس نمونه و تیزهوشان 24-07-93 - مدت آزمون: 80 دقیقه - تعداد سؤالات تستی: 65 - سؤالات به صورت رندوم نمایش داده می‌شوند. - تعداد شرکت در.

آپارات - کنکور

www.aparat.com/result/کنکور
آپارات - کنکور. ... آموزش عربی ترجمه کنکور 93 استاد آزاده. redدین و زندگی کنکور. 3 بازدید. 11:08. آموزش عربی ترجمه تعریب و مفهوم استاد آزاده. redدین و زندگی ...

کنکور - تابناک

www.tabnak.ir/fa/tag/1/کنکور
این سوال های داوطلبانی است که دغدغه کنکور را دارند... و بازار تبلیغات موسسات و اساتید کنکور را داغ کرده... آیا اساتید و آموزشگاه های کنکور در صورت عدم قبولی.

محصولات کنکوری

konkur8.ir/
۶ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مقالات کنکوری، دانلود جزوات کنکوری، ترفند های کنکور، مشاور کنکور، دانلود آرشیو فیلم های آموزشی کنکور، فروش ارزان محصولات کنکوری.

کنکور - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

www.mehrnews.com/tag/کنکور
زنجان- مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان به قبولی دانش آموزان زنجانی در کنکور ۹۵ اشاره کرد و گفت: ۹۰ نفر از دانش آموزان زنجانی رتبه زیر دو هزار را در آزمون سراسری ...

خبرگزاری تسنیم - اعمال سوابق تحصیلی سه سال دوره متوسطه ...

www.tasnimnews.com/fa/news/1395/01/29/1050631
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه روح حاکم بر قانون سنجش و پذیرش دانشجو حذف کنکور است، گفت‌: سوابق هر سه سال دوره متوسطه در کنکور 98 ...

درس خواندن برای کنکور - بیتوته

www.beytoote.com/psychology/emtehanat/study-concur.html
در پاسخ باید گفت وقتی به نتایج امتحان پایان سال یک درس و نتایج کنکور همان در س نگاه می کنیم می بینیم در بعضی مواقع تفاوتهای زیادی به چشم می خورد مثلا ممکن ...

جزوات کنکوری تخصصی - کنکورفا

www.konkurfa.com/cat/20/جزوات-کنکوری-تخصصی-.html
جزوه ی کنکوری زیست,جزوه ی کنکوری شیمی,جزوه ی کنکوری ریاضی,جزوه ی کنکوری فیزیک,جزوه ی کنکوری زمین,جزوه ی زیست,جزوه ی کنکوری تجربی,جزوه ی ...

دبیرستان و کنکور فرا

www.fera.ir/
دبیرستان و کنکور فرا | کنکور. ... نحوه برنامه ریزی کنکور 96, 0, 22, mohamad139400 ... گپ خونه انجمن دبیرستانی کنکوری, 829, 29606, drkonkour.

زمان آغاز انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری - فردا

www.fardanews.com/fa/news/.../زمان-آغاز-انتخاب-رشته-داوطلبان-کنکور-سراسری
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان آغاز انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری. مشاور عالی سازمان سنجش کشور از آغاز به کار نرم افزار انتخاب رشته مجازی سنجش از بعد از ظهر امروز ...

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | علمی پزشکی - دانشگاه و کنکور

www.yjc.ir/fa/sicence/168
رییس دانشگاه علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه‌ آزاد اسلامی در زمینه‌های مختلفی از جمله انرژی‌های تأثیر‌پذیر و پاک و سازمان ملل متحد همکاری‌های خوبی دارد.

کنکور - ریاضی سرا

riazisara.ir/post/category/کنکور-konkur-konkoor
رتبه های برتر (اول تا دهم) کنکور سراسری سال ۱۳۹۵ در گروه های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی همراه با شهرستان های محل اقامت آنها ...

علی کنکوری: کنکور

www.alikonkoori.ir/
برنامه طلایی به جرات میتوان گفت بهترین برنامه ریزی برای کنکور است که دانش اموزان استفاده میکنند . 80 درصد برنامه طلایی از برنامه های صفر تا صد و برنامه چهل ...

نسیم آنلاین | کنکور

www.nasimonline.ir/(S(f3ewrnr1ssfqo0h1xlrv450m))/KeywordNews/66/کنکور
۲۱ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اسامی معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ رشته‌های ‌تحصیلی دارای شرایط خاص در کنکور سراسری ‌سال 95 بعد از ظهر دوشنبه 8 شهریورماه بر روی سایت ...

زمان اعلام "نتایج کنکور سراسری 95"/ اسامی نفرات برتر ...

otaghkhabar24.ir/news/58000
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رییس سازمان سنجش از اعلام اسامی پذیرفته شدگان کنکور سراسری از فردا خبر داد.

کنکور

k0nk00r.mihanblog.com/
چون من خودم تجربه یک سال برنامه ریزی برای کنکور را داشته ام و حال در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل می کنم، تصمیم گرفتم که با توجه به این تجربه یک ساله ام ...

برچسب ها - کنکور - شفاف

www.shafaf.ir/fa/tag/1/کنکور
برچسب: کنکور. چرا کنکور حذف نمی شود؟ برای حذف کنکور تشکیل شده بود در راستای محکم کردن... بنیان کنکور به کار گرفته شده است ... قوانین مربوط به سوابق ...

دبیرستان سلام زین الدین - کنکور

www.salamzeynoddin.ir/ehome/web/page?slug=test
اگر دوست دارید در مورد بهترین دانشگاه های جهان اطلاعات به دست بیاورید و رنکینگ دانشگاه ها را برا اساس نوع آن بدانید وارد وب سایت زیر شود.

کنکور

mjbkonkoor.blogfa.com/
مشاوره و برنامه ریزی کنکور برای دانش اموزان رشته ی تجربی. به همراه رفع اشکال دروس زیست و شیمی، آموزش شیوه های تست زنی، روش های مطالعه و روشهای کسب موفقیت در ...

اعلام نتایج کنکور سراسری - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
... نتایج کنکور سراسری. نتایج نهایی آزمون سراسری 95 اعلام شد. برای مشاهده نتایج به لینک زیر مراجعه کنید. http://register2.sanjesh.org/ResultSarasari9506Final/.

کنکور- جام نیوز

jamnews.ir/Keywords/627/کنکور
داوطلب کنکور سراسری سال ۹۵ مدعی است که دفترچه سوالات وی ناقص بوده و مشاور عالی سازمان سنجش از پیگیری مسئله و بررسی در کمیسیون موارد خاص پیش از اعلام ...

بانک سوالات کنکور اداوار گذشته - انتشارات مهروماه

home.mehromah.ir/cat2-1-1.html
بانک سوالات کنکور اداوار گذشته. ... بانک سوالات کنکور اداوار گذشته. بازدیدها: ٣١٢٦١. کنکور ٩٥. کنکور ریاضی · کنکور تجربی · (کنکور انسانی · کنکور زبان ...

کنکور - صدای مشاوره تحصیلی

ssmt.ir/news/cat/10/کنکور
انتخاب رشته کنکور سراسری مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد دکتری علمی کاربردی انتخاب رشته امریه نظام وظیفه معافیت تیزهوشان منابع دانشگاه مجازی پیام ...

اکسیر کنکور!!مشاوره کنکور96

www.exirekonkoor.ir/
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سایت مشاوره کنکور 95 و 96-تجربی ریاضی انسانی,اکسیر کنکور!!مشاوره کنکور96,اکسیر کنکور!!مشاوره کنکور96.

گفت‌وگو با مهندسی که رتبه اول کنکور تجربی شد - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/.../گفت‌وگو-با-مهندسی-که-رتبه-اول-کنکور-تجربی-...
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شاید باورتان نشود، رتبه اول کنکور تجربی امسال همان کسی باشد که سه سال قبل رتبه دوم کنکور ریاضی را به دست آورده است.

کنکور سرا - کنکور,دبیرستان,جزوه,آزمون های آزمایشی,جمع بندی

konkoorsara.ir/
کنکور,دبیرستان,جزوه,آزمون های آزمایشی,جمع بندی. ... موضوع : جزوات کنکور (به تفکیک درس),زیست شناسی ... صفر تا صد فیزیک کنکور به صورت کاملا رایگان.

آلفامثبت - انگیزشی ترین مجله کنکوری

alphamosbat.ir/
بعد از استقبال بی نظیر از پکیج تابستان و پائیزه و تجربه ۳ ساله تیم آلفا مثبت در خصوص برنامه […] 2 ادامه مطلب · حفاظت شده: دانلود برنامه آزمون ۷ آبان ۹۵ – ویژه ...

سرشاخ شدن با کنکور

konkoori.blog.ir/
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کنکور چیزی جز کتاب نیست و کتاب خواندن، کار دانش آموزان حرفه ای.

کافه کنکور - کنکور،مشاوره،برنامه ریزی،جزوه

cafekonkur.ir/
مصاحبه با محمد احمدی رتبه یک رشته تجربی کنکور ۹۵ به طور متوسط روزانه بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت را به مطالعه اختصاص می‌دادم، داوطلبان کنکور باید به اندازه هدف خود تلاش ...

پایگاه کنکور | کنکور,مصاحبه,مشاوره,کارنامه

www.konkurchi.ir/
۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کنکور,مصاحبه,مشاوره,کارنامه. ... این جزوه شامل جمع بندی تاریخ ادبیات کنکور از الهام محمدی که از ... جزوه جمع بندی آرایه های ادبی کنکور از الهام محمدی.

Konkoor.Com - خدمات آموزشی رشته مدیریت

www.konkoor.com/
کارشناسی ارشد و آزمون دکتری و جزوات سراسری و آزاد ، آموزش و خدمات آنلاین آموزشی تحت وب ، پرسشنامه های بروز.

همه در کنکور ریاضی و انسانی قبولند - همشهری

www.hamshahrionline.ir/details/340649
۳۰ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کنکور امسال در حالی برگزار شد که روند کاهشی داوطلبان حفظ شد و همچون چند سال اخیر قبولی همه داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی ...

تصاویر : کنکور سراسری سال 95

www.entekhab.ir/fa/news/280909/تصاویر-کنکور-سراسری-سال-95
تصاویر : کنکور سراسری سال 95. چهل و ششمین آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور صبح روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور، در دانشگاه خوارزمی ...

حرف آخر | موسسه حرف آخر | کنکور | مشاوره و فروش محصولات ...

harfeakhar.in/
کنکور - وب سایت کنکور - موسسه کنکور حرف آخر | وبسایت رسمی موسسه حرف آخر استاد منتظری آموزش حرفه ای دروس کنکور همراه با برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی.

کتاب دست دوم: فروشگاه اینترنتی کتاب

golden-book.ir/
کتاب دست دوم گلدن بوک مشاوره کنکور ... کتاب کنکوری نو و دست دوم · خرید کتاب دت دوم · خرید کتاب دست دوم. از شما. مشاوره درسی کنکور. مشاوره کنکور تجربی.

کنکور - نتیجه جستجو

www.dana.ir/Search/Quick?s=news&tags=کنکور
مدیر آموزش و پرورش فراهان گفت: از مهر ماه امسال پایگاههای کنکور همزمان با آغاز سال تحصیلی با مجرب ترین و متخصص ترین دبیران سازماندهی شده و پذیرای دانش آموزان ...

کنکوردانلود – مرجع تخصصی دانلود کنکور

konkurdl.ir/
پکیج محاسبات سریع کنکور · هیپنوتیزم ... دانلود فیلم آموزشی عربی کنکور گاج (فوق العاده) ... در این مطلب جزوه ادبیات کنکور در ده روز برای دانلود قرار داده شده که …

مای کنکور-مشاوره و برنامه ریزی کنکور

mykonkoor.ir/
آزمون کنکور در ایران آزمون بسیار مهمی است . هرساله هزاران دانش اموز و داوطلب برای رسیدن به برترین رشته ها و دانشگاه ها باهم به رقابت میپردازند و برای رسیدن به ...

سایت رسمی و مرکزی انتشارات کنکور حرف آخر

harfeakhar.org/
انتشارات کنکور حرف آخر|نسل جدیدی از تکنولوژی آموزشی برای کنکور، یعنی الگو،لازمه که بدونی مجموعه حرف آخر تنها مجموعه در ایرانه که مُبدع و مجری این سبک از آموزش ...

"نتایج انتخاب رشته" کنکور سراسری 95 | پایگاه خبری ریشه

rishe.ir/news/27816
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - برای دیدن نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری سال 1395 روی لینک زیر کلیک کنید.

نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۹۵ اعلام شد - افکارنیوز

www.afkarnews.ir/بخش-اجتماعی.../539971-نتایج-اولیه-کنکور-سراسری-سال-اعلام-ش...
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نتایج اولیه کنکور ۹۵ هم اکنون از طریق سایت سنجش قابل مشاهده است.

نتایج نهایی کنکور 95 اعلام شد+لینک نتایج - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/397026/نتایج-نهایی-کنکور-95-اعلام-شدلینک-نتایج
۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

رتبه برتر کنکور

www.ediran.ir/
رتبه برتر کنکور - آموزش و مشاوره درسی کنکوری توسط رتبه ی برتر کنکور و دانشگاه صنعتی شریف.

تا پلی تکنیک - تا کنکور - صفحه اصلی

www.2politechnic.com/
مرجع تخصصی دانش آموزان، دانشجویان، مشاوران، مدرسان و داوطلبان کنکور.

Index of

hamyarkonkoor.com/ - ترجمه این صفحه
Index of /. Name Last modified Size Description. Proudly Served by LiteSpeed Web Server at hamyarkonkoor.com Port 80.

دانستنی های کنکور- برنامه ریزی درسی - مشاوره ی تحصیلی

m-ganji.ir/goftego/
دانستنی های کنکور-برنامه ریزی درسی- مشاوره و پاسخ به سوالات شما در باره ی مسائل و مشکلات آموزشی و تحصیلی.

زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی کنکور - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/374573/زمان-اعلام-اسامی-پذیرفته-شدگان-نهایی-کنکور
۱ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی کنکور. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های متمرکز آزمون ...

مشاوره و برنامه ریزی کنکور ٩٦

doctorronaghi.ir/
مشاوره و برنامه ریزی کنکور آموزش روش های مطالعه زیر نظر رتبه های برتر کنکور.

کنکور

konkoor.iranmodares.com/
دانلود رایگان نکات کنکوری مهم زیست شناسی تجربی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان نکات کنکوری مهم زیست شناسی تجربی بر روی لینکهای زیر ...

دسته بندی سؤالات شیمی کنکور (از سال 85 تا کنون) + کلید - ...

blog.chemyazd.com/?p=8
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به روز رسانی ۱۰ تیر ۹۵: سؤالات کنکور ۹۵ اضافه شد. به روز رسانی ۲۶ تیر ۹۴: سؤالات کنکور ۹۴ اضافه شد. به روز رسانی ۲۱ تیر ۹۳: سؤالات کنکور ...

کنکور هدف

www.konkoorehadaf.ir/
راه اندازی نسخه جدید وب سایت کنکور هدف ... کنکور هدف هیچ شعبه دیگری ندارد. برنامه کلاس های نکته و تست و همایش های جمع بندی. صفحه اصلی · برنامه آموزشی دختران.

دینی 100 | علیرضا یوسفیان پور | دین و زندگی کنکور | ...

dini100.com/
دینی صد |استاد علیرضا یوسفیان پور | فروش دی وی دی های دین و زندگی کنکور استاد علیرضا یوسفیان پور | دینی کنکور در کمتر از 4 روز بالای 90 با دینی 100.

گزینه دو: صفحه اصلی

gozine2.ir/
... پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها · زمان دقیق آغاز انتخاب رشته‌های بدون آزمون دانشگاه ها .... درصد» می باشد همواره ابزار مفیدی برای داوطلبان کنکور و مشاوران بوده است.

سایت کنکوری ها

konkuryha.ir/
سایت کنکوری ها بهترین سایت آموزشی کشور | کارشناسی | کارشناسی ارشد | دکتری.

چگونه کنکوری درس بخوانیم - هیوا | سایت تخصصی مشاوره ...

www.heyvagroup.com/showhelp/25/چگونه-کنکوری-درس-بخوانیم.html
از روزی که مشاوره برای دانش آموزان کنکوری را شروع کردیم هدفمان این بود که دانش آموزان با صرف کمترین زمان و انرژی بهترین بازدهی را داشته باشند. در ابتدا رسیدن به ...

کنکور

www.aehighschool.com/?p=11401
آزمونهای علمی دبیرستان · کارسنج · انتشارات · ارتباط با ما. افتخارات کنکور دانش آموزان دبیرستان در دانشگاههای کشور. گزارش عملکرد رتبه های کنکور دبیرستان ...

نتایج کنکور 95 | سایت سنجش sanjesh.org | آزمون دکتری 96 ...

eparazit.ir › سامانه
۲۹ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نتایج کنکور 95 | زمان انتخاب رشته کنکور 95 | انتخاب رشته کنکور 95 | نتایج کنکور 95 درسایت سازمان سنجش و آموزش کشور sanjesh.org | آزمون ...

به کنکور | همیار درسی کنکوری ها

behkonkur.ir/
همیار درسی کنکوری ها. ... جزوه : عربی کنکور. (جهت دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید). Created with Raphaël 2.1.0 دسته بندی : جزوات درسی, جزوه عربی.

بهار نیوز - نفر اول کنکور تجربی: به هیچ کلاسی نرفتم

www.baharnews.ir/news/113530/
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - گروه علمی: نفر اول کنکور تجربی ۹۵ با بیان اینکه ریاضی و مهندسی برق با شخصیتم همخوانی نداشت، گفت: کنکوری‌ها برای رسیدن به موفقیت ...

کنکور کمک | کنکور کمک، فیلمخانه ویدئوهای آموزشی حرف آخر

konkoorkomak.ir/
فیلم خانه کنکور کمک. فیلم خانه ویدئوهای آموزشی حرف آخر. ویدئوهای ریاضی. کنکور 94 حل تست های ریاضی کنکور ۹۴ داخل و خارج از کشور – ۲۶. 2898. -. 73%. کنکور ...

جزئیات کنکور سراسری 95 | ایران استخدام

iranestekhdam.ir/جزئیات-کنکور-سراسری-95/
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - جزئیات کامل کنکور سراسری 95 خبر 31 مرداد 95: جزئیات کنکور سراسری اعلام شد (منبع : باشگاه خبرنگاران جوان) مشاور عالی سازمان سنجش از ...

الف - لغو مصوبه تاثیر ۲۵ درصدی معدل در کنکور و نفس راحت ...

alef.ir/vdcd5n0s5yt0xj6.2a2y.html?329877
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سخنگوی سازمان سنجش از تشکیل جلسه برای بررسی رای دیوان عدالت اداری در لغو تاثیر ۲۵ درصدی معدل در کنکور ...

نتایج کنکور سراسری 95 - پندار

pendar.news/2016/08/نتایج-کنکور-سراسری-95/
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۹۵ فرا رسید. نتایج آزمون ها که در ۲۴ و ۲۵ تیرماه امسال در ۳۶۹ شهرستان و بخش و ۴۶۷ حوزه برگزار شده بود، امروز سه شنبه ۱۹ ...

راه اندیشه

raheandishe.com/
نتایج اولیه رشته های نیمه متمرکز کنکور ۹۵ امروز اعلام می شود ... یکی از مشکلاتی که بیشتر داوطلبان آزمون سراسری با آن مواجه هستند، این است که کنکور… نمایش متن ...

میگنا - آرشیو بخش اخبار کنکور و تحصیلات تکمیلی

www.migna.ir/News/KonkoorNews
با توجه به اینکه بیشتر داوطلبان کنکور، مطالعه خود را از مهر شروع می‌کنند، در این مقاله درصدد هستیم که شما را با افت و خیزهایی که ممکن است در طول این دوره داشته ...

سوالات کنکور چگونه طراحی می شوند؟ - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/262403/سوالات-کنکور-چگونه-طراحی-می-شوند؟
سوالات کنکور چگونه طراحی می شوند؟ کار سازمان سنجش آموزش کشور تنها برگزاری آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها نیست. این سازمان حدود ۶۰ آزمون دیگر را هم برای سازمان ...

هنرستان یار - تاریخ ثبت نام و برگزاری کنکور فنی و حرفه ...

honarestanyar.ir/زمان-ثبت-نان-و-برگزاری-کنکور-کاردانی-فن
درنهایت سازمان سنجش در تاریخ ۱ اردیبهشت ۹۵ و پس از بارها پیگیری هنرستان یار جهت اعلام زمان کنکور تاریخ ثبت نام و برگزاری کنکور کاردانی پیوسته فنی و حرفه ...

عمران مشاوره: کنکور کارشناسی ارشد عمران

omranmoshavere.ir/
عمران مشاوره - تنها سایت مشاوره کنکور ارشد عمران ، به سادگی آمادگی کنکور کارشناسی ارشد عمران را به دست آورید .

چگونگی برخورد با تخلفات و جرائم کنکور ۹۵ اعلام شد - ...

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950423000138
۲۳ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سازمان سنجش آموزش کشور تخلفات و جرائم آزمون سراسری و چگونگی برخورد با این تخلفات را اعلام کرد.

مطالب و نکات کنکوری-ویژه کنکور 96

4konkur92.blogfa.com/
ارائه تمام نکات طلایی کنکور,موفقیت در کنکور,عربی کنکور محمد واعظی,سوالات کنکور,مطالب و نکات کنکوری,کنکور,نکات کنکوری,کنکور96,جزوه کنکور,مشاوره ...

ثبت نام کنکور | خبر فارسی

khabarfarsi.com/tag/ثبت_نام_کنکور
داوطلبان کنکور سراسری 96 در روزهای 19 تا 28 بهمن ماه 95 می توانند در این آزمون ثبت نام کنند، این آزمون در تیرماه 96 برگزار می شود. به گزارش مهر، جدیدترین تقویم ...

درس خواندن و تحصیل و کنکور - مقالات خانه و خانواده و ...

www.akairan.com/khanevadeh/tahsil1/
سینا تهرانی مشاور رتبه های تک رقمی کنکور که با دیدگاه متفاوت خود نسبت به مقوله آموزش و پرورش از محبوبیت خاصی در میان دانش آموزان و دانشجویان کشور برخوردار ...

کتاب تست خوب کنکور95 - مشاور کنکور رایگان افشار

alirezael.ir/post/moshaver_konkur28
[if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA سلام به همه کنکوری های 95 . امیدوارم که حالتون خوب باشه ؛در این پست قصد داریم به معرفی منابع خوب ...

اساتید برتر کنکور ایران | اجتماع بزرگان آموزش کشور

asatidbartar.com/
اساتید برتر کنکور. ... های اساتید برتر کنکور. اطلاع رسانی و ثبت نام همایشهای اساتید برتر کنکور ... ملاصدرای کرمانشاه با برترین های کنکور ایران. آبان ۳, ۱۳۹۵.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 95 - خبرداغ

khabaredagh.ir/fa/news/675724/زمان-اعلام-نتایج-اولیه-کنکور-سراسری-95
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 95 به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج آزمون ...

موسسه آموزشی سنجش فرهمندان , کنکور

sanjeshedu.com/
پیش مطالعه درس شیمی استاد ارمند پور کنکور 96. 29 خرداد 1395. ادامه مطلب · تطابق سوالات امتحان نهایی جبر و احتمال 3خرداد بالای 18 نمره روز دوشنبه با جزوه استاد ...

Modir.ir - کنکور کارشناسی ارشد رشته مدیریت

www.modir.ir/arshad/Arshad.aspx
بخش های زیادی مانند مقالات مدیریت، اخبار مدیریت، کنکور کارشناسی ارشد مدیریت، دکتری مدیریت و بسیاری از زیر بخش های دیگر در این سایت قرار دارد.
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۰۶
  • ۱۸۴۹ نمایش
  • ADMIN ADMIN

نظرات (۱)

سلام من تو زیست مشکل دارم به نظرتون دی وی دی های فرهادیان( افبا) رو بگیرم خوبه؟ خواهشا جواب بدید
پاسخ:
هیچ آشنایی ندارم لطفا از کسان مطلع سوال فرمایید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی