اوج یادگیری

معرفی بهترین منابع برای کنکور 96

اوج یادگیری

معرفی بهترین منابع برای کنکور 96

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

تهران تبریز همدان خراسان مشهد اردبیل

چهار شنبه سوری! (شعر طنز)

لحظه سال تحویل سال 96

تبریک عید نوروز به همکار سال 96

تبریک عید در تلگرام به رئیس

تبریک عکس به همکار سال نو 96

اس ام اس چهار شنبه سوری

کانال تلگرام عید و نوروز نود و شش

کانال تلگرام عید 96

کانال تلگرام برای نوروز

کانال تلگرام برای تبریک سال نود و شش

کانال برای نوروز

استیکر تبریک کانال تلگرام سال 96

عکس های فوت هاشمی رفسنجانی یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵!!

عکس های فوت هاشمی رفسنجانی |آیا راست میگن رفسنجانی مرده؟

شایعه مرگ و مردن رفسنجانی راست ؟صحت داره هاشمی مرده ؟

زمان مراسم تشییع پیکر علی اکبر هاشمی رفسنجانی کی و کجاست؟

زمان ترحیم و مراسم هاشمی رفسنجانی کجاست و کی قراره انجام بشه ؟

جزئیات فوت هاشمی رفسنجانی ؟|کی فوت شدند!

تصاویر بازیگران و هنرمندان و بزرگان کشور در مراسم هاشمی رفسنجانی

آیا 19 دی ماه هاشمی رفسنجانی از دنیا رفته؟

دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی حساب دیفرانسیل (ریاضی فیزیک) 11 دی 95

دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی ادبیات عرب (معارف) 11 دی 95

کلید امتحان نهایی زیست شناسی سوم شنبه 11 دی 1395

سوالات پاسخنامه امتحان نهایی دی 95 پیش دانشگاهی تجربی ریاضی

سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی دی 95 سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی

دانلود پاسخنامه سوالات امتحان نهایی فلسفه و منطق سوم شنبه 11 دی 1395

دانلود پاسخنامه ترم اول حسابان امتحان نهایی شنبه دی 95

دانلود پاسخ سوالات امتحان حسابان دی 95

جواب های تشریحی زیست شناسی سوم شنبه 11 دی 1395


 

راهنمای جامع تکمیل ظرفیت ازاد 94 برای رشته تجربی


ادامه مطلب

..........................................................

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور95

هنوز اعلام نشده ولی تا آخر مهر حتما اعلام میشه

  1. کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 95 مجاز به انتخاب رشته/محلهای با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می باشند.
  2. هر داوطلب تنها امکان انتخاب رشته در گروه آزمایشی که در آزمون شرکت نموده است را دارد.
  3. آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، علاقمندی خود را به شرکت در گروه آزمایشی هنر و یا زبانهای خارجی اعلام نموده اند، امکان انتخاب رشته در این گروهها را نیز خواهند داشت.
  4. داوطلبان جهت انتخاب رشته/محل لازم است کارت اعتباری انتخاب رشته را به صورت الکترونیکی از طریق همین سامانه خریداری نمایند.
  5. هر داوطلب مجاز است در گروه آزمایشی خود علاوه بر نظام تمام وقت با تهیه کارت اعتباری جداگانه در نظام پاره وقت نیز انتخاب رشته نماید.



جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل
در صورت عدم برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید





در ادامه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بعد از اعلام نتایج ، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد فرصت مجددی است که در اختیار داوطلبان ثبت نام در رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد قرار می گیرد تا با ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در رشته محل هایی که ظرفیتشان تکمیل نشده است شانس خود را یک بار دیگر برای قبولی امتحان کنید. مبنای شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کارنامه کنکور سراسری شما در همان سال است. در این مقاله قصد داریم راهنمای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در رشته تجربی را به شما معرفی کنیم.
چرا راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد رشته تجربی را نوشته ایم ؟
اصلی ترین گروهی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد با آن سروکار داریم گروه آموزشی علوم تجربی است بنا به دلایل زیر :
1-    اولا در گروه های آموزشی غیر از تجربی بیش از 95 درصد رشته محل ها بدون آزمون است و رشته محل هایی که با آزمون بودند و برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد معرفی می شوند بسیار محدود است. برای اینکه شما را راهنمایی کنیم باید بگوییم اگر ساکن تهران نیستید  و در یکی از رشته های غیر پزشکی و غیر پیراپزشکی مایل به تحصیل می باشید تقریبا تمامی رشته محل های دانشگاه آزاد شهر شما بدون کنکور است.
برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، دانشگاه علمی کاربردی ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان روی هر یک از عبارات کلیک کنید.
2-    می دانیم که تمامی رشته محل های پزشکی و پیراپزشکی تنها از طریق کنکور دانشجو می گیرند و از آنجایی که خیلی از دانش آموزان در انتخاب رشته مرداد ماه هم در دانشگاه های دولتی انتخاب رشته کردند و هم در دانشگاه آزاد و هر 2 را قبول شده اند و از بین این 2 انتخاب دانشگاه سراسری را انتخاب کرده اند بنابراین ثبت نام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد حاوی انتخاب های زیاد و جالبی برای دانش آموزان تجربی است که می خواهند از آخرین شانس خود برای ورود به رشته های پزشکی و پیراپزشکی در کنکور استفاده کنند. در این راستا هم مقاله زیر را تقدیم می کنیم و هم می توانید برای مقایسه خود با سایر رقبا از نرم افزار تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هیوا استفاده کنید.


تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، یک فرصت استثنایی برای قبولی

قوانین ثبت نام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

1-    هر داوطلب حق دارد حداکثر 20 رشته محل در داخل گروه اموزشی ای که در آن کنکور داده است را در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد وارد کند. پس بنابراین کسانی که کنکور ریاضی داده اند تنها حق دارند از رشته محل های گروه آموزشی ریاضی انتخاب خود را انجام دهند و داوطلبان گروه های آموزشی نیز همینطور.
2-    اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت Azmoom.org ) قبول شده اید نیز می توانید در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یک دانشگاه قبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیر آزاد ( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.
3-    ترتیب انتخاب ها در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تنها باید بر اساس اولویت علاقه هر دانش آموز باشد و نه ترس از شانس قبولی! یعنی به هیج وجه تصور نکنید که شانس قبولی شما در انتخاب اول بالاتر است و اگر انتخاب اولتان رشته محلی باشد که ترازش از ترازی که شما شانس قبولی در آن را دارید بالاتر باشد با انتخاب این رشته محل شما به کل شانس قبولی تان در انتخاب های پایین تر را نیز از دست خواهید داد.


شرایط ثبت نام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

مهم نیست که شما در انتخاب رشته مرداد ماه شرکت کرده باشید یا خیر. این اتفاق برای خیلی ها پیش آمده است که مرداد ماه که نتایح اعلام شد خیلی ها از نتیجه خود رضایت نداشتند و کلا انتخاب رشته نکردند. حال از ما می پرسند که آیا می شود الان در ثبت نام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنند یا خیر؟ در پاسخ باید گفت بله. همین که در جلسه کنکور سراسری حضور داشته اید و برای شما کارنامه صادر شده است پس حق دارید در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت کنید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۰۹
  • ۱۰۷۵ نمایش
  • ADMIN ADMIN

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی